見出し画像

シアターワークのプロローグ

わたしはわたしに問いかける
Who am l? Where am I from?

わたしはあなたに問いかける
Who are you? Where are you from?

わたしはあなたを見つめている
I see you. I know you.

あなたはわたしを知っている
You see me. You know me.

わたしはあなたの中に、わたしを見る
I see me in you.

あなたはわたしの中にあなたを見る
You see you in me.

あなたがいま、望むものは何ですか
What do you want now?

わたしがいま、望むものは何ですか
What do I want now?

今こそ、心と身体の声に耳を澄ませよう
Now is the time to listen to our mind and body.

畏れや恥は脱ぎ捨てて
Take off your fear and shame.

これまで守ってくれた鎧に感謝して
Thanks to the armor that has protected our all these years.

今こそ、魂の望む方向へ進もう
Now is the time to move forward in the direction our soul desires.