tripleS - Atmosphere 日本語訳


I can see you standing there
君がそこに立っているのが見える


Now you're in my atmosphere
いま私の大気の中に立っている君が


Loving you is easy baby
君を愛すのは簡単なの


Let me be the one
私を君のものにさせてよ


Pull up outside to me dear
車を外に止めておいて


Wanna feel our chemistry
私たちの相性を感じたいの


Cause i'll always be here for you
君のためにずっとここにいるから




I know I have to realize,
気づくべきだって分かってる


That you can be the one to make me cry
君は私を泣かせる人だということ


Give me off from my disguise,
それでも偽りから解き放たれる


When you look at me with your shiny eyes
その輝く瞳で見つめられると 




I don't know
もう分からないの


Choose me once I won't go
私を選んでよ どこにも行かないよ


You pull me more
君は私を引っ張る


I won't let it go, talk you
絶対に手放さないから


Hold you hanging on for more
もう少し待っていて


No I don't know
分からない


I've lost you once I won't go
一度私は君を失ったけど もうどこにも行かない


I need you more
もっと欲しいの


I can't let it go, I'm all alone
君を手放せない 孤独が怖いから


You keep me hanging on for more
これ以上待たせないで



Got me feeling like
感じさせてよ


Eh oh eh oh, oh




Look the other way, I'm drifting
見てみぬふりをしながら漂う


Euphoria
この多幸感の中で


I'm addicted to you,
もう夢中なの


Love me, Like fire
愛して 炎のように

All you gotta do is stay
君はただここにいてくれればいい


Never gonna be gone for good
絶対にどこへも行かないで


I don't wanna be alone,
一人になりたくないの


Cause you know
君も知ってるでしょ


I don't know, yeah
もうわけがわからないわ


I know there's something different
他の人とは違うって気づいてしまった


The way you got me feeling mesmerized
君が私を誘惑する方法


You take me high on adrenaline
アドレナリンで高揚した気分


When you look at me with your shiny eyes
その輝く瞳で見つめられると



I don't know
もう分からないの


Choose me once I won't go
私を選んでよ どこにも行かないよ


You pull me more
君は私を引っ張る


I won't let it go, talk you
絶対に手放さないから


Hold you hanging on for more
もう少し待っていて


No I don't know
分からない


I've lost you once I won't go
一度私は君を失ったけど もう絶対行かない


I need you more
もっと欲しいの


I can't let it go, I'm all alone
君を手放せない 孤独が怖いから


You keep me hanging on for more
これ以上待たせないで



No I don't know
分からない


I've lost you once I won't go
一度私は君を失ったけど もう絶対行かない


I need you more
もっと欲しいの


I can't let it go, I'm all alone
君を手放せない 孤独が怖いから


You keep me hanging on for more
これ以上待たせないで


Got me feeling like
私をそんな気分にさせる


Eh oh eh oh, oh

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?