Chi & Cruel Santino - and just like that 和訳

wow, did you know before we got here?
ここに辿り着く前から知っていたの?

why did you never put and end to this before we kissed?
どうして私たちがキスをする前に終わらせてくれなかったの?

now I don't recognise your silence,
いま、きみから答えがないことを受け入れられない

I've had so much on my mind there must be something that I missed.
後になって考えると、見失っていたことがたくさんあった


Tell me I'm wrong
間違ってたら教えてほしいんだけど

but I don't think you ever wanted my heart
一度もわたしを欲しがったことはなかったよね

where you ever listening?
なにも聞いてなかったの?

or was it all for your entertainment?
それとも、ただ遊びだったということ?

No I won't cry,
ううん、泣かないよ

my pride won't let these tears fall from my eyes,
わたしのプライドが涙を流すことを拒んでる

got to keep my distance
距離を置きたいんだ

because I've just erased your whole existance.
この心からあなたの存在を消し去るため


All of you is gone,
もうあなたはいない

it didn't take me very long to see the things that all my friends could see it
友だちたちが彼について言ってることを理解できるまで、それほど長い時間はかからなかった、私は盲目になっていたんだ

went the way it had to be
これがあるべき姿なんだわ

i won't fight to make you stay
ここに居てって懇願なんて絶対しない

you've made your choice
あなた自身が選んだことだから

anyways, i've got to be in my own space
とにかく、いまは一人になりたい

and try not make the same mistakes.
そして同じ過ちを絶対繰り返さないように

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?