和訳 dhruv - airplane thoughts


I, I-I, I, I-I
僕は

I've been thinking about you on this airplanе
この飛行機の中で君のことを想い続ける

And my, my mind is in the sky
僕の心は空の上にある

When I'm dreaming about you on this airplane
この飛行機の中で君の夢を見ているとき


Could it be the elevation?
空を飛んでいるからこんなことを考えるんだろうか?

Must admit that I'm not used to feeling these sensations
こんな気持ちは経験したことないと認めなければならない

Missing you like crazy though it's barely been a minute
1分も経っていないのに、狂ったように君が恋しい

You dropped me to the gate
君は僕を門の前で置き去りにして

And bid farewell
別れを告げたね


Summer in Sevilla
セビリアでの夏

Drinking red sangria by the fountain in the square
噴水広場で赤ワインを呑みながら

Imagine that you're seated with me
君が僕の隣に座り、

That we're flying there
一緒に旅行する想像をするが

But you're way back where, oh, oh-oh, oh-oh
君はどこにもいない


I, I-I, I, I-I
僕は

I've been thinking about you on this airplanе
この飛行機の中で君のことを想い続ける

And my, my mind is in the sky
僕の心は空の上にある

When I'm dreaming about you on this airplane
この飛行機の中で君の夢を見ているとき


On this airplane, oh, oh, oh, oh-oh
この飛行機の中で

On this airplane, oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh, oh



There's no need for entertainment
時間をやり過ごすためのものは必要なかった

TV screens be beaming
テレビ番組が流れ続けているが

But you're my preoccupation
僕は君にしか興味がなく

Kill the thirteen hours
君だけを考えながら13時間過ごした

Rummaging through every brain cell
記憶を呼び起こし探し出した

Memories replaying in my mind
今までの思い出たちが頭の中で再生される


And boy, have you started changing?
君はいつからか変わり始めていたのかな

Wonder who we'll be
僕たちはこれからどうなるんだろう

The next time that I see your face
僕が次君の顔を見る日は

And I get so damn scared
僕は恐ろしさに包まれるだろう

When I think you're gon' outpace me
君が僕を見ても通り過ぎてしまったら

Think you're gon' replace me, oh, oh, oh, oh-oh (Yeah-hey, yeah, yeah)
君は僕の代わりを見つけたということなんだろうな



I, I-I (Oh, oh, oh), I, I-I
僕は

I've been thinking about you on this airplane
この飛行機の中で君を想い続ける

And my, my mind is in the sky (My mind)
僕の心は空の上にある

When I'm dreaming about you on this airplane
この飛行機の中で君の夢を見ているとき


On this airplane, oh, oh, oh, oh-oh
この飛行機の中で

On this airplane, oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh, oh

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?