見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の力を日々経験するための3つの鍵!」

使徒パウロは、「私のことばと私の宣教とは、説得力のある知恵のことばによって行われたものではなく、御霊と御力の現れでした。それは、あなたがたの持つ信仰が、人間の知恵にささえられず、神の力にささえられるためでした」と言いました(1コリント2:4-5)。使徒的メッセージは全て、聖霊の臨在と力のデモンストレーションについてのものでした。
私たちは自分の信仰がどこに置かれるのか決めなければなりません。パウロも言いました。「神の国は、ことばではなく力にあるのです。」(1コリント4:20)。 神の力の現れが、神の国であるのです。私たちが神の国が来るように願い求める時、私たちは自分の日々の生活で神の力を見ることを期待しなければなりません。

以下が、神の力を日々経験するための3つの鍵です:

1.私たちはまず始めに、神の国とその力が来るように日々願い求めなければなりません(マタイ6:10)。
-私たちは神がご自身の力と臨在を私たちの人生に現わしてくださることを願い求め、信じなければなりません。
-私たちは、神がご自身の力を私たちの人生、家やビジネスに現わしてくださることを望まなければなりません。

2.私たちは自分の目を開き、神が動いておられることを見なければなりません。
-私たちは、神が「私たちのうちに」成さっていることを見分ける必要があります。
-私たちは、神が「私たちを通して」成さっていることを見分けなければなりません。
-私たちは、神が「私たちの周りに」成さっていることを見分けなければなりません。

3.私たちの心は、神が私たちのうちに成さっていることを見分けなければなりません(2コリント4:7)。
-神は目に見えないので多くの場合、私たちは神が動いておられる時を見分けられません。
-私たちに訪れて来る毎日のしるしを通して、神が語っておられることを私たちは知らなければなりません。
-神が良い方で、私たちに毎日良いものを与えたいのであれば、それが現れた時に私たちは知らなければなりません! 神の良さは、私たちを追いかけているはずですから!

 私は今週の土曜の朝に「油注ぎを保ち、守る方法」を東京で教えることを楽しみにしています。
私はまた日曜の朝にチャーチ・オブ・プレイズ東京においてミニストリーもします。共に集まり、聖霊のデモンストレーションを経験していこうではありませんか!

すべては神の力のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-3 Keys to Experience the Power of God Everyday!

Apostle Paul said, “My message and my preaching were not with wise and persuasive words, but with a demonstration of the power of the Holy Spirit, so that your faith might not rest on human wisdom, but on God’s power”.(1 Corinthians 2:4,5).
The apostolic message was all about the demonstration of the presence and the power of the Holy Spirit.
We have to decide what our faith will rest on. Paul also said, “For the Kingdom of God is not a matter of talk but of POWER (1 Corinthians 4:20).
The manifestation of the power of God is the Kingdom of God. When we ask fo the Kingdom of God to come, we must expect to see the power of God in our daily lives.

Here are 3 keys to experience the power of God everyday:

1.We must first ask daily for the Kingdom of God and His Power to come (Mt.6:10).
- We must ask and believe that God will show us His power and presence in our lives.
-We must want God to demonstrate His power in our lives, homes and businesses.

2.We must open our eyes and see God moving!
-We need to discern what God is doing in us.
-We must discern what God is doing through us.
-We must discern what God is doing around us.

3.Our heart must discern what God is doing in us (2 Corinthians 4:7)
-God is invisible so many times we do not discern when God is moving.
-We must know what God is saying through daily signs that come to us.
-If God is good and wants to give us good things daily, we must know when that manifests! The goodness of God is supposed to be chasing us down!

I am looking forward to teaching this Saturday morning on “How to keep and protect the Anointing” in Tokyo.
I will also be ministering at Tokyo Church of Praise on Sunday morning.
Let us come together and experience the demonstration of the Holy Spirit.

All for the Power of God!
Apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?