見出し画像

使徒的・預言的啓示「祝福の新しい年のために準備するには! (エルルの月)」ゲヤス・ローレンス


​親愛なる喜びに満ちた聖徒の皆様!

私は東京において素晴らしい時を過ごしました。私たちが主の臨在を経験するにしたがって、主の力は私たちに より大きい量りをもって臨みます。 私たちが主の臨在を見出すにしたがい、私たちは自分の人生、また日々の仕事において主の力が動くのを見ていきます。

私たちは今エルルの月に入っており、私たちの収穫を主にチェックしていただくよう許さなければなりません!

イエスは収穫の主です! 私たちが信者として成長し、5783年の新しい年に備えるために、今月できることがいくつかあります。

以下が、いくつかのポイントです。

1.内側を探るために毎日自分の心を目覚めさせましょう(詩139:23〜24)。

- 王イエスは、私たちが自分の真の心の状態を知ることができるよう、私たちの心を探られます。

-私たちの心は神の聖なる命令に応答するよう学ばなければなりません。

2.王の訪れのために準備する時です。

-私たちは主を求めることによって準備します。

-私たちは静まり 主を待ち望むにしたがい、主を求めます(詩46:10)。

-私たちが神に近づくなら、神が私たちに近づいてくださいます(ヤコブ 4:8)。

3.私たちは赦しのプロセスを学ばなければなりません(マタイ6:14,15)。

-私たちはすべての人を赦さなければなりません。私たちは審判者ではないからです。神のみが審判者であられます。

-私たちは、自分の罪や後悔を赦さなければなりません。

-私たちは、神が何も悪いことをしておられなくても、神を赦さなければなりません。自分や自分の人生に起こることはすべて神の計画とは限りません。神を決してとがめてはなりません!

4.イエスにある信者として成長をチェックする時(ヨハネ15:1〜7)。

-イエスは私たちに成長して欲しいと願われています! イエスは私たちに実を結んで欲しいと願われています!

-皆さんの祈りの人生は いかがでしょう? 皆さんは神に より近くなっていると感じるでしょうか?

-皆さんの聖書の学びは いかがでしょう? みことばの真理の知識において成長しておられるでしょうか?

-他の人々に対する皆さんの愛は いかがでしょう? 皆さんは さらにイエスのようになっておられるでしょうか?

-他の人々に対する皆さんの証しは いかがでしょう?

私たちの心を準備し、御霊の実を生み出していない人生にあるものを取り除きましょう。
私たちが王イエスを喜ばすことができるよう、私たちの人格は変革しなければなりません!

すべては王イエスのため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation- How to prepare for the New Year of Blessings! (Month of Elul)

Dear joyful saints!

I had a wonderful time in Tokyo.

The power of the Lord comes to us in a greater measure as we experience the presence of the Lord.

As we find the presence of the Lord, we will see the power of the Lord moving in our lives and in our daily work.

We are now in the month of Elul and we must allow the Lord to check our harvest! Jesus is the Lord of the harvest!

There are things we can do this month that can help us grow as a believer and get ready for the new year of 5783.

Here are some points.

1.Awake your heart each day to search inside (Ps.139:23-24).

- King Jesus searches our hearts so that we can know our true heart condition.

-Our heart must learn to respond to the holy commandments of God.

​2.It is time to prepare for the coming of the King.

-We prepare by seeking the Lord.

-We seek the Lord as we wait upon the Lord in silence (Ps46:10).

-If we draw near to God, He draws near to us (James 4:8)

​3.We have too learn the process of forgiveness ( Mt.6:14,15).

-We must forgive everyone because we are not the Judge. Only God is.

-We must forgive ourselves for our sin and regrets.

-We must forgive God even if He did not do anything bad. Not everything that happens to you and your life is the plan of God. Never blame God!

4.Time to check your progress as a believer in Jesus (Jn.15:1-7).

-Jesus wants us to grow! Jesus wants us to bear fruit!

-How is your prayer life? Do you feel closer to God?

-How is your Bible study life? Are you growing in knowledge of the truth of the Word of God?

-How is your love toward others? Are you becoming more like Jesus?

-How is your witness to others?

Let us prepare our hearts and remove things in our lives that is not producing the fruit of the Spirit.

Our character must be transformed so that we can please King Jesus!

All for King Jesus!
apostle Gaius Lawrence​

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?