見出し画像

使徒的・預言的啓示「呪いをもたらす5つのオープンドアと呪いを砕く方法!」ゲヤス・ローレンス​

親愛なる勝利にあふれた聖徒の皆様!

イエスは十字架上において死なれ、私たちの罪、病、貧困や呪いを負って取り除いてくださいました。
イエスは、私たちがその人生において神の祝福のうちに歩むことができるよう、すべての呪いを負ってくださいました(ガラテヤ3:13〜15)。

聖書は私たちに、私たちの人生に臨む呪いは常に理由があると教えています(箴言26:2)。
神は私たちを祝福したいと願っておられますが、多くの場合、神の祝福を「止める」呪いが存在します。

以下が、「呪いをもたらす5つのオープンドア」です:

1. 偶像礼拝とオカルトに関わることは呪いをもたらす(1コリント10:18〜22)。

2.イスラエルと教会を呪うことは呪いをもたらす(創12:3)。

3.人間の力に依り頼むことは呪いをもたらす(エレミヤ17:5〜6)。

4.神のものを盗むことと偽りを言うことは呪いをもたらす(ゼカリヤ5:3〜4、マラキ3:8〜9)。

5.否定的また怒りの言葉は呪いをもたらし得る(マタイ12:36〜37、ヤコブ3:14〜15)。


私たちは以下の「7つの事柄を行なうことによって呪いを砕きます」:

1.神の御前で私たちの不従順を悔い改める。

2.私たちの不従順がもたらした結果である呪いを砕く。 単に赦しを受けるだけでは呪いを取り除けはしません。私たちはイエスの御名によって これらの呪いを砕きます。

3.私たちはそうして、神の戒めに対しては従順のうちに歩み、聖霊に満たされ続ける(エペソ5:18)。

4.私たちは自分の思いを一新し、呪いと誘惑に打ち勝つイエスの力を知らなければならない(ローマ12:2)。

5.私たちの過去を思い起こさせる悪霊どもと話すのをやめなければならない(2コリント5:17)。

6.私たちは聖さと愛のうちに歩むことによって神に仕え始めなければならない(ガラテヤ5:16)。

7.私たちは神を受け入れない友人たちとの結びつきを断ち、良い友人たちと交わらなければならない(1コリント15:33)。

この季節においてすべての呪いを砕き、イエスが私たちのために払ってくださった自由を受け始めましょう。
アブラハムの祝福は、イエス・キリストを通して私たちのものです!

すべては自由のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-5 Open Doors to Curses and How to Break Curses!

Dear victorious saints!

Jesus died on the cross and Jesus took our sin, sicknesses, poverty and curses.
Jesus took every curse so that we can walk in the blessing of God in our lives (Gal.3:13-15).

The Bible tells us that there is always a reason for a curse in our lives (Prov.26:2).
God wants to bless us but many times there are curses that STOP the blessings of God.

Here are 5 open doors to curses:

1.Idol worship and connecting with the occult brings curses (1 Cor.10:18-22).

2.Cursing Israel and the Church brings curses (Gen.12:3).

3.Trusting in human power brings curses (Jer.17:5-6).

4.Stealing from God and Lying brings curses (Zech.5:3-4; Mal.3:8-9).

5.Negative and angry words can bring curses (Mt.12:36-37; James 3:14-15).

We break these Curses by doing 7 things:

1.We repent of our disobedience before God.

2.Just receiving forgiveness does not remove curses.We break these curses in the name of Jesus.

3.We then walk in obedience to Gods commandments and stay filled with the Holy Spirit (Eph.5:18).

4.We must renew our mind and know the power of Jesus to overcome curses and temptations (Rom.12:2).

5.We must stop talking to demons who remind us of our past (2 Cor.5:17).

6.We must start serving God by walking in holiness and love (Gal.5:16).

7.We must disconnect with ungodly friends and fellowship with good friends (1 Cor.15:33).

Let us in this season break every curse and start receiving the freedom that Jesus has paid for us.
The blessing of Abraham is ours through Jesus Christ!

All for Freedom!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?