見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の力を活性化する4つの方法(シヴァンの月)」 ​ゲヤス・ローレンス

親愛なる喜びにあふれた聖徒の皆様!

私たちは今、ペンテコステの季節にいます (ルカ24:49)。
イエスはご自分の弟子たちに、力を着せられるまでは「待ちなさい」(新改訳第3版と新改訳2017年版「とどまっていなさい」) と言われました。
神の力は、すべての信者を通して現われ得ます。イエスは、聖霊と力によって油を注がれました (使徒10:38)。

以下が「神の力を活性化する4つの方法」です:

1.完全な福音は、ことばと行いです (ローマ15:18,19)。

-多くの信者は語るのですが、私たちは神の力を行使しなければなりません。

-悪霊どもからの解放とサタンに打ち勝つことは、福音の一部であります。

2.私たちの信仰は、神の力によるものでなければなりません (1コリント2:4, 5)。

-多くの場合、私たちは「神についてのこと」を単に信じています。しかし神は、「私たちのうちにある神の力」を私たちに活性化して欲しいと願っておられます。

-「信仰」は、力の油注ぎを活性化させます。私たちは、神が私たちに与えてくださった油注ぎを用いるのです。

3.神の国は、ことばではなく力にあります (1コリント4:19, 20)。

-神の国の福音とは、「聖霊の力は私たちの言葉と手によって活性化する」というものです。

-罪、呪い、悪霊どもや貧困に打ち勝つ力は、神の国のうちにある私たちの嗣業の一部です。

4.おもに語ることによって、私たちは神の力を活性化します (使徒2:4)。

-力の油注ぎが流れている しるしは、「私たちが賛美し、預言し、私たちが異言で宣言している」ことです。私たちの舌は、聖霊の火になるのです。

-聖霊は 「神の御霊の音を解き放つことによって、ご自身の力を活性化して欲しい」と願っておられます。「油注がれた言葉」は、祝福を解き放ちます!


この季節において 聖霊が私たちに現わしておられることを宣言し始めましょう。
私たちは恥ずかしがらないで、臆することなく、私たちのうちにある また私たちの上に臨む神の力を解き放ちましょう!

すべては神の力のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス



Apostolic Prophetic Revelation-4 ways to activate the Power of God (Month of Sivan)

Dear joyful saints!

We are now in the season of Pentecost.
Jesus told His disciples to wait until they were endured with power (Luke 24:49).
The power of God can manifest through every believer.Jesus was anointed with the Holy Spirit and power (Acts 10:38).

Here are 4 ways we activate the Power of God:

1.The full Gospel is Word and Action (Rom.15:18,19).

- Many believers talk but we must act on the power of God.

-Deliverance from demons and overcoming Satan is part of the gospel.


2.Our faith must be in the power of God (1 Cor.2:4,5).

-Many times we just believe something about God. But God wants us to activate the power of God that is in us.

-Faith activates the anointing of power. We use the anointing that God has given to us.


3.The Kingdom of God is not in speaking, but in Power (1 Cor.4:19,20)

-The gospel of the Kingdom of God is that the power of the Holy Spirit is activated by our words and our hands.

-Power over sin, curses, demons and poverty is part of our inheritance in the Kingdom of God.


4.We activate the power of God mainly by speaking (Acts 2:4).

-The sign of the anointing of power flowing is that we praise, prophecy and we declare in tongues. Our tongue becomes the fire of the Holy Spirit.

-Holy Spirit wants us to activate His power by releasing the sound of the Spirit of God. Anointed words release blessings!


Let us in this season start declaring what the Holy Spirit is revealing to us.
Lets not be shy but lets release the power of God that is in us and that comes upon us!

All for the Power of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?