見出し画像

使徒的・預言的啓示「使徒的パワーが降る日までのカウントダウン!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

ヘブル暦すなわち神の国のカレンダーでは、ペンテコステに向けて私たちがカウントダウンし始める時に今います。
「ペンテコステ」とは、天が開いて私たちが戦いの季節のために新しい力を受ける時のことを指します。
信者として、私たちは一つのレベルから次のレベルの力へと進まなければなりません。
イエスが私たちにしなければならないと教えた使徒的ミニストリーを行なうために、教会は神の力で満たされなければなりません。

「イエスの力」とは何でしょう?
私たちはイエスから、どのようにしてさらに力を受けるのでしょう?
イエスの力を受けるために、私たち自身を整えることはできるのでしょうか?

イエスの力を、私たちはなぜ必要とするのか?
1. 私たちは、イエスがどのような方であるかの証人(証拠) となるためにイエスの力を必要とします(使徒1:8)。
2. 「イエスの力」とは、聖霊を通して成される、地上におけるご自身の働きのことを言います。
3. 私たちが宣べ伝えるにしたがい、イエスは私たちとともに働き、そしてご自身のみことばをしるしを伴って確認してくださいます(マルコ16:19〜20)。
4. 私たちは、イエスの臨在と力なしでは何一つできません。
5. 使徒的任務は、サタンの力を滅ぼしていく使徒的パワーを要求します(使徒26:18)。

イエス・キリストの力を、私たちはどのようにして受けるのでしょうか?
1. 私たちがイエスの臨在と力を願い求める時、私たちはイエスの力を受けます(使徒1:4)。
2. 私たちが日々、主を待ち望むことを学ぶ時、私たちはイエスの力を受けます(使徒1:8、ルカ24:49)。
3. 私たちは神とその力に、もっと飢え渇かなければなりません!
4. 私たちが日々、主に自分のからだをささげるにしたがって、主は私たちを満たしていかれます。

私たちが神の力で満たされた時、何が起こるのでしょう?
1. 神の力は私たちに、イエスが語っておられること、また私たちが知らない言語(「他国のいろいろなことば」) さえも語らせます! (使徒2:4)。
2. 神の力は私たちに、神の驚くべきわざを語らせます(使徒2:11)。
3. 神の力は私たちを、喜びの新しいぶどう酒で満ちるようにさせます(使徒2:13〜14)。
4. 神の力は私たちに、自分の将来を預言するようにさせます(使徒2:17)。
5. 神の力は私たちに、幻を見るようにさせます(使徒2:17)。

この季節に私たちは日々、「フレッシュな油注ぎ」を願い求めましょう! 「天の雨」を願い求めましょう!
「奇跡と癒しの力」を願い求めましょう!
サタンの力を滅ぼし破壊する、新しいレベルの力が来ようとしています!

すべてはフレッシュな使徒的油注ぎのため!
使徒ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-Countdown to the Day of Apostolic Power!

Dear victorious saints!

 In the Hebrew calendar, or the Kingdom calendar, this is the time where we start counting down for Pentecost.
Pentecost is when the heaven opens and we receive a new power for the season of warfare.
We as believers are to go from one level of power to the next level of power.
The church must be filled with the power of God, to do the apostolic ministry that Jesus told us we must do.

What is the power of Jesus?
How do we get more power from Jesus?
Is it possible to prepare ourselves to receive His power?

Why do we need the power of Jesus?
1.We need the power of Jesus to become a witness (evidence) of who Jesus is (Acts 1:8).
2.The power of Jesus is His work on the earth through His Holy Spirit.
3.As we preach, Jesus works with us and confirms His Word with signs (Mk.16:19,20).
4.We can do nothing without the presence and the power of Jesus.
5.The apostolic mission demands an apostolic power that will destroy the power of Satan (Acts 26:18).

How do we get the power of Jesus Christ?
1.We receive the power of Jesus when we ask for His presence and power (Acts 1:4).
2.We receive when we learn to wait daily on the Lord (Acts 1:8; Luke 24:49).
3.We must hunger for more of God and His power!
4.As we give our bodies to the Lord daily, He will fill us.

What happens when we are filled with the power of God?
1.The power of God causes us to speak what Jesus is saying, even in languages that we do not even know! (Acts 2:4).
2.The power of Good causes us to praise the amazing works of God (Acts 2:11).
3.The power of God causes us to be full of new wine of joy (Acts 2:13-14).
4.The power of God causes us to prophesy our future (Acts 2:17).
5.The power of God causes us to see visions (Acts 2:17).

Let us in this season daily ask for fresh anointing! Ask for the rain of Heaven! Ask for signs and wonders!
Ask for miracles and the healing power!
A new level of power is coming to destroy the power of Satan!

All for the fresh apostolic anointing!
Apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?