見出し画像

使徒的・預言的啓示「2024年に成功するには!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる喜びにあふれた聖徒の皆様!

新年おめでとうございます!
イエスは生きておられ、イエスは十字架の上で、またご自身のよみがえりによってサタンを打ち負かされました。イエスが戦いに勝利したので、私たちは今年、勝利のうちに生きることができます!
2024年において私たちは信者 (新改訳「信じる人々」) のしるしを活性化しなければなりません。
マルコ16:15〜18に言及されている5つの事柄を活性化することによって、私たちは信者として今年、勝利しなければなりません。

1. 私たちは悪しき霊どもを追い出さなければなりません(マルコ16:17)

- 悪霊どもは、私たちの人生に悪や悪いものをもたらします。信者としての最初のしるしは、私たちが自分から悪しき霊を追い出すことができることです。

- 悪霊どもは様々な問題を引き起こす、目に見えないエイリアンです。私たちがイエスの御名によって悪霊どもに出て行けと命じる時に、悪霊どもは私たちに従います。

2. 私たちは新しいことばを語らなければなりません(マルコ16:17)

- 私たちの言葉が、私たちの未来を造り出します。私たちの言葉は預言になります。私たちが語るもの、それが私たちが人生で得るものなのです。

- 私たちの言葉によって私たちが悪しき霊どもを追い出した後、私たちは次に私たちの人生に様々な祝福を語ります。

3. 私たちは蛇をつかまなければなりません(マルコ16:18)

- イエスは、「私たちが蛇を実際に手でつかむこと」をおっしゃったのでしょうか? いいえ。イエスは私たちに、蛇やサソリに対する権威を私たちは 持っていると言われました(ルカ10:19)。

- 「蛇」は、サタンから来る惑わしを指しています。私たちは、サタンの様々な偽りを見分けなければなりません。

4. 私たちは毒に打ち勝たなければなりません(マルコ16:18)

- 「毒」とは、何でしょう?使徒ヤコブは、毒は悪い言葉であると言っています(ヤコブ3:8)。言葉は私たちを傷つけることができ、私たちを癒すこともできます。

- 私たちは、悪い言葉が私たちを もはや傷つけることがないよう、選び取らなければなりません。

5. 私たちは自分の手を通して、癒しを解き放たなければなりません(マルコ16:18)

- 私たちはまず、いかなる(どのような)病気も 私たちから 離れ去るよう 命じなければなりません。次に、私たちは病んでいる部分に手を置き、私たちのうちにある神の癒しのパワーを解き放ちます。

- 聖霊を通して 癒し主イエスが私たちのうちにおられるなら、私たちは自分の霊 (自分のお腹のあたり) から、癒しの川が流れるよう命じなければなりません。癒しが流れるようにしましょう!

ですから私たちが信者の5つのしるしを活性化するなら、私たちは2024年に成功するようになります!
これらのしるしは信じる人に伴います。私たちは今年、成功し、勝利に満ちることができます!

私は来週の火曜日から、「イスカリオテ・ユダの霊(悪霊)に打ち勝つ方法」について教える予定です。これは今年の最初の使徒的スクールの授業となります。 私は今年、東京と大阪において「預言的訓練セミナー」レベル1、2と3も始めます。 私は沖縄で今度の日曜日の夜に「悪霊を追い出す方法」について教えます。悪霊どもを追い出し、私たちの未来を預言することを学びましょう!

すべては勝利を得た王イエスのため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-How to be successful in 2024!


Dear joyful saints!

Happy New Year to all! Jesus is alive, and Jesus defeated Satan on the cross and by His resurrection. We can live in victory this year because Jesus has won the battle! In 2024 we must activate the signs of a believer. We must win this year as a believer by activating 5 things mentioned in Mark 16:15-18.

1. We must drive evil spirits out (Mk.16:17)

- Demons bring evil and bad things to our lives. The first sign of a believer is that we can drive evil spirits out of us.

- Demons are invisible aliens that causes problems. Demons submit to us when we command them to go in the Name of Jesus.

2. We must speak new words (Mk.16:17)

- Our words create our future. Our words are prophecies. What we say is what we get in life.

- After we kick out evil spirits by our words, we then speak blessings to our lives.

3. We must pick up serpents (Mk.16:18)

- Did Jesus mean that we pick up snakes? No. Jesus told us that we have authority over serpents and scorpions (Lk.10:19).

- Serpents speak of deception that comes from Satan. We must discern the lies of Satan.

4. We must overcome poison (Mk.16:18)

- What is poison? Apostle James says poison is evil words (James 3:8). Words can hurt us or heal us.

- We must choose to not let evil words hurt us anymore.

5. We must release healing through our hands (Mk.16:18)

- We must first command any sickness to leave us. Then we lay hands on the sick area and release the healing power of God that is in us.

- If Jesus the Healer is in us though the Holy Spirit, we must command the river of healing to flow from our spirit (our belly area). Let healing flow!

So if we activate the 5 signs of a believer, we can be successful in Year 2024! These signs follow the believer. We can be successful and victorious this year!

I will be teaching on “How to overcome the spirit (demon) of Judas Iscariot” from next Tuesday.
This will be our first Apostolic School teaching. I am also going to start “Prophetic Training Seminar” Level 1,2 and 3 this year in Tokyo and Osaka.
I will be teaching in Okinawa this coming Sunday night on “How to cast demons out”. Let us drive demons out and learn to prophecy our future!

All for King Jesus who has Triumphed !
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?