見出し画像

使徒的・預言的啓示「次なる10年のための新しい油注ぎ(2033年まで)」ゲヤス・ローレンス


親愛なる聖徒の皆様!

私たちは今、ペンテコステの祭りまでのカウントダウンに入っています。
「ペンテコステ」は聖霊が12使徒たちをA.D.33年に満たした時であり、彼らは神の力で満たされました。
使徒的教会は聖霊の臨在によって誕生し、それによって使徒的教会は力を帯びるに至ったのでした!
教会は ほぼ2000年もの間、存在してきたのです!

教会が「A.D.33年」に誕生したのであれば、そして “教会時代” が「約2000年」 続くはずのものであるなら、
私たちはイエスが教会に行なうようにと言われた働きを、「教会が完了するべき10年期間の季節」に入っているのかも知れません!
国々は、栄光に満ちた教会が立ち上がるのを呼び求めています!

立ち上がって、新しい油注ぎを受け取るためには、私たちはイエスが教会に行なうようにと言われたものを理解しなければなりません。


1. イエスは、「神の国」のことを教えられました(使徒1:3)

- 神の国とは、王イエスの臨在が支配する場所を意味します。

- 神の国は、聖霊が地上で働いておられる場所です。

- 神の国は、私たちが自分の人生で まず第一に求めなければならないものです。


2. イエスは私たちに、「聖霊を待ち臨むように」と言われました(使徒1:4)

- 聖霊は、神の臨在の現われです。

- 聖霊は私たちが神の臨在を待ち臨む、すなわち受け取ることを選ぶにしたがって私たちを満たします。

- 聖霊は神の栄光、すなわち神の聖さと ご人格で私たちを満たしてくださいます。
聖霊は、聖であられるのです! 聖さは、私たちの人生において油注ぎを増し加えます。


3. イエスは、「聖霊は私たちに力を与えるために、私たちの上に臨む」と教えました(使徒1:8)。

- 使徒たちは聖霊の臨在と力が必要でした。

- すべての国において人々を自由にするためには、力が必要でした。

- 聖霊の臨在が私たちを聖くします。神の力は、人々が救われ、癒され、また解放されるのを私たちが見るようにさせます!


4. イエスは私たちに、「あらゆる国を教えるように」と命じられました(マタイ28:16〜20)

- 国々は、教会が力をもって神の国について教えるにしたがって変革していきます。

- 私たちは、全世界のすべての造られた者に解放の良い知らせを宣べ伝えるようにと命じられています(マルコ16:15-20)。

- 「教会時代」とは、御国の福音がすべての民族に “証し” として宣べ伝えられる時のことを指しています(マタイ24:14)。 ”証し” という言葉は、「証拠」という意味を持ちます!


信仰をもって立ち上がる準備をし、また聖霊の臨在と力が私たちの人生、私たちの家族、私たちの学校、私たちの町や国に現われるのを期待しましょう!
私たちがいる所どこにおいても、天が降って来るのを見ることを期待しましょう!


10年期間のための油注ぎが臨みますように!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-New Anointing for the Next 10 Years (Until 2033AD)

Dear saints!

We are now in the countdown to the Feast of Pentecost.
Pentecost is when the Holy Spirit filled the 12 apostles in AD 33, and they were filled with the power of God.
The apostolic church was birthed by the presence of the Holy Spirit and it resulted in the apostolic church having power!
The church has almost existed for about 2000 years!

If the church started in AD 33, and if the Church Age is supposed to be for around 2000 years, we might be moving into a 10 year season of the church finishing the work that Jesus told the church to do!
The nations are calling for the Glorious Church to rise up!
To rise up and receive the new anointing, we must understand what Jesus told the church to do.

1. Jesus taught on the Kingdom of God (Acts 1:3).

-The Kingdom of God means the place where the presence of King Jesus rules.

- The Kingdom of God is where the Holy Spirit is working on the earth.

- The Kingdom of God is what we are to seek first in our lives.


2. Jesus told us to wait for the Holy Spirit (Acts 1:4).

- The Holy Spirit is the manifestation of the presence of God.

- The Holy Spirit fills us as we choose to wait or receive His presence.

- The Holy Spirit fills us with the Glory of God, which is the holiness and the character of God. The Holy Spirit is Holy! Holiness increases the anointing in our lives.


3. Jesus taught that the Holy Spirit comes upon us to give us power (Acts 1:8).

- The apostles needed the presence and the power of the Holy Spirit.

- The power was needed to set people free in every nation.

- The presence of the Holy Spirit makes us holy. The power of God causes us to see people saved, healed and delivered!


4. Jesus commanded us to teach all nations (Mt.28:16-20).

- Nations are transformed as the church teaches in power about the Kingdom of God.

- We are commanded to preach the good news of deliverance to every creature in all the world (Mk.16:15-20).

- The church age is the time when the gospel of the kingdom is preached as a witness to every nation (Mt.24:14). The word witness means evidence!


Let us get ready to rise up in faith and expect the presence and the power of the Holy Spirit to manifest in our lives, our families, our schools, our cities and our nations!
Let us expect to see Heaven come down wherever we are!


Let the New 10 Year Anointing come!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?