見出し画像

使徒的・預言的啓示 「神の祝福を見るための3つの鍵! (イッヤルの月)」 ゲヤス・ローレンス

使徒的・預言的啓示「神の祝福を見るための3つの鍵! (イッヤルの月)」

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

私たちはペンテコステの祭り、収穫の祭りに向けてカウントダウンの季節に入っています!
神は私たちに、祝福の豊かさを経験して欲しいと願っておられます。
収穫を刈るためには、私たちは種を蒔かなければなりません。
私たちが自分たちが蒔いたものの収穫を経験することができるよう、私たちは毎日、良い種を蒔いています。

私たちは、私たちが蒔いた全てのものは収穫されていくと教えられています (ガラテヤ6:7〜9)。
神が私たちを祝福するのを見るための鍵は、神が私たちを祝福できるよう、正しいことをすることです。

以下が、「神が私たちを祝福するのを見るための3つの鍵」です:

1.私たちは、自分の肉に蒔いてはなりません (ガラテヤ6:8)。

-「肉に蒔く」とは、私たちが自分のために生きていて、神のために生きていないことを意味します。

-肉が 私たちの本当の敵です。私たちの肉は神を好きではなく、神の規定を守りたくはありません。

-私たちが肉の必要のために蒔く時、私たちは滅びを刈り取ります。


2.私たちは、神の御霊に蒔かなければなりません (ガラテヤ6:8)。

-「神の御霊に蒔く」とは、私たちが自分の心と繋がっている聖霊に自分を明け渡すことを意味します。

-聖霊がご自身の聖さで私たちを満たすことができるよう、私たちは自分の体を聖霊にゆだねます。

-「永遠のいのち」とは、私たちが主に従うにしたがって、神が私たちに与えてくださる永遠の祝福のことです。


3.善を行なうことが、私たちにすべての祝福を刈り取るようにさせます (ガラテヤ6:9)。

-他者を愛すること、また他者に仕えることが、私たちに神の祝福の数々を受けるようにさせます。

-神と地上での神の働きに仕えることが、私たちに祝福を見るようにさせます。神の国を求めることが、私たちの人生の全ての必要を、神が備えてくださるようにさせます (マタイ6:33)

-パウロはキリストの御からだである永遠の教会に 特に、私たちが善を行わなければならないと教えました (ガラテヤ6:10)。私たちがキリストの御からだの面倒を見る時、イエスが私たちの面倒を見てくださいます。

私たちが 神からの 驚くべき祝福を見ることができるよう、主と主の教会に仕えましょう。


イエスとイエスの永遠の教会に仕える!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-3 Keys to see the blessings of God!(Month of Iyar)

Dear victorious saints!

We are in the season of counting down to the Feast of Pentecost, the Feast of Harvest! God wants us to experience an abundance of blessings.
To have a harvest, we must sow.
We are daily sowing good seeds so that we can experience the harvest of what we are sowing.

We are told that everything we sow will be harvested (Gal.6:7-9).
The key to see God bless us is to do what is right so that God can bless us.

Here are 3 keys to see God bless us:

1.We should not sow to our flesh (Gal.6:8)

- Sowing to the flesh means that we live for ourselves and not live for God.

-The flesh is our real enemy. Our flesh does not like God and does not want to obey Gods rules.

-When we sow to the needs of the flesh, then we reap corruption.

2.We should sow to the Spirit of God (Gal.6:8)

-Sowing to the Spirit of God means that we give ourselves to the Holy Spirit who is connecting with us in our heart.

-We give our bodies to the Holy Spirit, so that He can fill us with His holiness.

-The everlasting life is that eternal blessing that God gives to us as we obey Him.

3.Doing good things causes us to reap every blessing (Gal.6:9)

-Loving others and serving others causes us to receive blessings from God.

-Serving God and His work on the earth causes us to see blessings. Seeking the Kingdom of God causes God to supply every need in our lives (Mt.6:33).

-Paul said that we should especially do good to the Body of Christ, the Eternal church (Gal.6:10). When we take care of the Body of Christ, then Jesus takes care of us.

Let us serve the Lord and His Church so that we can see amazing blessings from God.

Serving Jesus and His Eternal Church!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?