見出し画像

使徒的・預言的啓示「2024年のための8つの預言の言葉!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

今年は栄光の王への扉を開ける年です! 私たちは聖書から、御霊が諸教会に告げることを聞かなければならないことを教えられています(黙2:11)。
教会は依然として成長しており、また教会のかしらは私たちの主イエス・キリストであられます。イエス・キリストはご自分の花嫁、永遠に続く教会のためにもうすぐ戻って来られます。
以下が、2024年のための8つの啓示です。

2024年のための8つの預言の言葉:

1. 開いた扉(複数形)の年(詩24)

- 私たちは、戦いの王に扉を開かなければなりません。イエスは王であられます。

- 主は私たちに、ご自身の力を現わしたいと願っておられます。


2. たたく年(黙3:20)
- イエスは私たちに、求め、探し、たたくようにと教えられました (マタイ7:7)。
祈りの1番目のレベルは、求めることです。2番目のレベルは主の御手ではなく、主の御顔を求めることです。3番目のレベルは、私たちがたたけば扉が開いていくことです。

- イエスはご自身の声によって、私たちの心をたたかれます。私たちは扉を開き、イエスを中に招き入れなければなりません。


3. 「もっと、もっと、もっと、もっと」の年(申命記8:18)
- 私たちがこのことを4回宣言しなければならないことを私は信じています。「もっと」期待することによって、増加の油注ぎが臨むようにさせましょう。

- 私たちが「もっと」を求めないなら、それは決して来ることはありません。神は私たちを、ご自身の御国の計画のために祝福したいと願っておられます。


4. 世界中で聖霊の注ぎを見る年(使徒2:17)
- 終わりの日々は、あらゆる場所で聖霊が注がれる時です。神の栄光を期待しましょう。


5. 私たちの扉に、盗人を立ち入らないようにさせる年 (ヨハネ10:10)
- 開いた扉のこの年、私たちは盗人であるサタンに私たちが扉を開かないことを確かめなければなりません。私たちは “盗人の霊” に立ち向かわなければなりません。


6. 勝利の年 (2コリント2:14)。
- 私たちは、「今年は勝利の年」と宣言しなければなりません。私たちは他の人々に、「勝利はあなたのもの」と言わなければなりません。私たちは自分自身に、「勝利は私のもの」と言わなければなりません。


7. 王を礼拝する年 (詩22:27)
- 私たちは依然として主に感謝と賛美をささげなければなりませんが、私たちはサタン、罪、呪いや死にさえ勝利された王の王を礼拝することにフォーカスしなければなりません!

- 私たちは感謝によって、神の門に入らなければなりません。私たちは次に、賛美によって大庭に入ります。私たちは次に、礼拝を通して王座の間に入ります (詩100:4、詩99:5、黙19:4、黙22:9)。


8. 知恵の霊に扉を開く年 (箴言4:7)
- 私たちはまず最初に、神の知恵を求めなければなりません。箴言には31章あります。毎日、箴言を読むか聞くようにしましょう。


すべては栄光の王のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

​Apostolic Prophetic Revelation-8 Prophetic words for 2024!

Dear victorious saints!

This is the Year to Open the Door to the King of Glory! We are told in the Bible to listen to what the Holy Spirit is saying to the churches (Rev.2:11).

The church is still growing, and the head of the Church is our Lord Jesus Christ. Jesus Christ is coming back soon for His Bride, the eternal church.

Here a 8 revelations for the year 2024.
8 prophetic revelations for 2024

1. Year of the Open Doors (Ps.24)
- We must open the door to the King of battle. Jesus is King.
- The Lord wants to reveal His power in our lives.

2. Year to knock (Rev.3:20)
- Jesus told us to ask, seek and knock (Mt.7:7).
The first level of prayer is asking. The second level is seeking the Lords face, not his hands. The third level is we knock and then the door will be opened.
- Jesus knocks on our hearts by His voice. We must open the door and let Jesus in.

3. Year of more and more and more and more (Dt.8:18)
- I believe that we should say this 4 times. Let the increase anointing come by expecting more.
- If we do not ask for more it will never come. God wants to bless us for His Kingdom plan.

4. Year to see the outpouring of the Holy Spirit around the world (Acts 2:17)
- The Last Days are the times when the Spirit of God is poured out everywhere. Lets expect the Glory of God.

5. Year to keep the thief out of our door (Jn.10:10)
- In this Year of the open doors, we must make sure that we do not open the door to Satan who is the thief. We must come against the “thief spirit”.

6. Year of Victory (2 Cor.2:14)
- We must declare that “It is a Victory Year”. We need to say to others, “Victory is for you”. We should say to ourselves, “Victory is for me”.

7. Year to Worship the King (Ps.22:27)
- We must still give thanksgiving and praise to the Lord, but we must focus on worship to the King of Kings who has triumphed over Satan, sin, curses and even death!
- We enter the gates of God by thanksgiving. We then enter the courts by praise. We then enter the Throne Room through worship ( Ps.100:4; Ps.99:5; Rev.19:4; 22:9).

8. Year to open the door to the Spirit of Wisdom (Prov.4:7)
- We must first seek the wisdom of God. There are 31 chapters in proverbs. Let us try to read or listen to Proverbs daily.


All for the King of Glory!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?