見出し画像

使徒的・預言的啓示「油注ぎの7つの現われ!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる聖徒の皆様!

私たちは戦いの季節におり、また私たちは言葉のバトルの季節にいます。イエスは、私たちが言ったことを私たちは受けると言いました(マルコ11:22〜24)。
神の油注ぎは私たちに、神の計画を語るようにさせます(使徒2:1〜4)。私たちの言葉が、私たちの将来がどのようになるかを決めます。
私たちの人生において神の計画を見るためには、私たちは自分の将来を語ることを決めなければなりません!
アモス3:7には、「まことに、神である主は、そのはかりごとを、ご自分のしもべ、預言者たちに示さないでは、何事もなさらない」と書いています。
神の力は、神に聞き、神に従うことと結びついています。

以下が、「神の力 すなわち神のわざの7つの現われ」です!

油注ぎの7つの現われ:

1.油注ぎは壊れた心を癒す (イザヤ61:1)
 - 油注ぎが私たちの上に臨む時、私たちの壊れたところが消えていきます。
 -多くの者は虚しさのフィーリングを持つようにさせる壊れた心を持っています。
 -壊れた心は怒りとフラストレーションを生みます。

2.油注ぎは捕われ人を解放する (イザヤ61:1)
 -多くの者は人生や家族を破壊する罪の捕われ人です。
 -罪は霊的死に至り、呪いをとどまるようにさせます。 
 -罪の束縛は、神の油注ぎによって砕かれます。

3.油注ぎは好意を生み出す(イザヤ61:2)
 -好意は私たちを超自然的に祝福されるようにさせます。
 -好意は私たちの人生を成功に導きます。

4.油注ぎは重さ・意気消沈 (heaviness)の霊を破壊する(イザヤ61:3-4)
 -神の力は重さ・意気消沈(heaviness)と悲しみの霊を砕きます。
 -賛美の油注ぎは私たちを軽やかで、ストレスフリーにさせます。

5.油注ぎは貧困の霊を砕く(ルカ4:18)
 -聖書では貧しさは、決して神の祝福ではありませんでした。
 -貧困の霊は、油注ぎによって砕くことができます。

6.油注ぎは病の霊を滅ぼす(ルカ4:18)
 -イエスは、ある種の病気は悪霊どもから来ると言われました。
 -イエスは、病のサイクルを滅ぼす力があります。

7.油注ぎは私たちの視力を回復させる(ルカ4:18)
 -霊的盲目は、私たちが油注がれている時に消えます。
 -油注ぎは、霊的視力を生み出します。

アクティベーション:
●油注ぎが私たちの上に臨んでいるようにしましょう。
●油注ぎによって、これらのポイントを宣言しましょう。
●皆さんの人生において、どの油注ぎの現われを見ているでしょうか?
●皆さんは神の力を保つために、日々フレッシュな油注ぎを受けることをいとわないでいるでしょうか?
●油注ぎを失うようにさせるものは何でしょうか?
●油注ぎが 現われを生み出すということを覚えましょう。単に救いだけではなく、油注ぎが必要なのです!

私は7月23日に東京において「油注ぎを保ち守り続ける方法」について教える予定でいます。新しい油注ぎが授けられ、受ける時に入りました!
すべてはフレッシュな油注ぎのため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- Seven Manifestations of the Anointing!

Dear saints!

We are in a season of warfare and we are in a season of the battle of words.
Jesus said that we will have what we say (Mark 11:22-24).
The anointing of God causes us to speak the plan of God(Acts 2:1-4).
Our words decide what our future will look like.
To see the plan of God in our lives, we must choose to speak our future! Amos 3:7 says, “Surely the Lord God does nothing unless He reveals His secret counsel to His servants the prophets.”
The power of God connects with listening to God and obeying God.
Here are seven manifestations of the Power of God or the Acts of God!

Seven Manifestations of the Anointing

1. The anointing heals broken hearts (Is.61:1).
-When the anointing comes upon us, our brokenness disappears.
- Many have a broken heart that causes the feeling of emptiness.
- Broken heart produces anger and frustration.

2. The anointing delivers the captives (Is.61:1).
- Many are captives of sin that destroys lives and families.
- Sin leads to spiritual death and it causes curses to remain.
- The bondage of sin is broken by the anointing of God.

3. The anointing produces favor (Is.61:2).
- Favor causes us to be blessed supernaturally.
- Favor leads to success in our life.

4. The anointing destroys the demon of heaviness (Is.61:3-4).
- The power of God breaks the demon of heaviness and sadness.
- The anointing of praise causes us to be light and stress free.

5. The anointing breaks the spirit of poverty (Luke 4:18).
- Poverty was never the blessing of God in the Bible.
- The demon of poverty can be broken by the anointing.

6. The anointing destroys the demon of sickness (Luke 4:18).
- Jesus said that some sicknesses comes from demons.
- Jesus has power to destroy the cycle of infirmity.

7. The anointing recovers our sight (Luke 4:18).
- Our spiritual blindness disappears when we are anointed.
- The anointing produces spiritual vision.

Activation:
●Let us make sure that the anointing is upon us.
●Let us speak these things by the anointing.
●What manifestations of the anointing are you seeing in your life?
●Are you willing to receive fresh anointing everyday to keep the power of God?
●What is causing you to lose the anointing?
●Remember that the anointing produces the manifestations. You need the anointing, and not just salvation!
I will be teaching on how to receive and keep the anointing on 7/23 in Tokyo. It is time for the New Anointing!

All for the Fresh Anointing!
Apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?