0511(I'm the Diamond)

I'm a rock.
私は石ころ

Go ahead and sear me.
炎で焼いてみよ

I won't budge an inch 
私はビクともしない

because I'm a rock.
私は石ころだから

Go ahead and beat me up.
強く叩くがいい

I'm a solid rock.
私は頑強な石ころだ

Go ahead and leave me in the darkness.
暗闇に閉じ込めてみよ

I'm a rock that will shine all alone.
私は一人輝く石ころだ

I don't break, ash, nor decay as I go against nature's way.
砕け、灰になり、腐りゆく - 自然の摂理を跳ね返す

I survive.
生き残った私

I'm...
私は...

I'm...

the diamond.
ダイヤモンド

- "I'm the Diamond" from Kwang Jin

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?