見出し画像

穏やかな地元ライフ

#東小金井 #まるぜん #美味しい #味噌チャーハン #油そば

#ショートストーリー #発想  #考え  #毎日  
#穏やかな地元ライフ

穏やかな風が流れている。とても優しく。僕は今地元にいてまたとても穏やかな風を浴びている。僕はこれからまた仕事をしている。今のこの時代を生きるにはどのように考えて進めば良いのだろうか。そんなどうでも良いことを考えながらそれでも穏やかにこの時代が流れている。人生という時代を今また新たに謳歌しようとしている。


#good #higashi-koganei #maruzen #delicious #miso fried rice

#shortstory #ideas #thoughts #everyday
#interesting novel, interesting life

A gentle wind is flowing. Very gentle. I'm in my hometown and the wind is very gentle again. I am working again. I wonder how I should think and move forward to live in this time. I am thinking about such unimportant things, and yet this time is flowing peacefully. I am about to celebrate the era of life anew.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?