見出し画像

誤訳!⑤Mad Love

「Mad Love」SixTones

Mad Love,That's all I want
《欲しいものはそのすべて それだけ》
Mad Love
《抑えられそうにない》
Oh Yeah,Mad Love
《お遊びじゃないんだ》

I've been fallin'for ya Fallin'for ya,Fallin'for ya
《病みつきになってるよ》
Cuz I wanna get a taste of you like every night
《毎晩、君を味わいたいくらい》
Now I'm fiending for ya,Fiending for ya,Fiending for ya
《もう中毒だな》
Let me touch your body,Cuz I wanna be your vice
《君の体に触れたい、俺なしじゃいられなくしてあげる》

Woo baby,Baby,Let's ride,Cuz I'm feeling your style
《おいでよ 君を感じたいんだ》
Tell me what you like,Wanna have you all night
《どういうのが好き? 一晩中楽しませてあげる》
Woo,Let me treat you good
《手荒にはしないから》
Woo,Let me love you like I should
《俺の好きにさせてよ》
Just turn me on
《我慢できないんだ》

I'm wating for your love now
《君に愛されたい》
Baby,We can get down
《俺のものになってよ》
Let me have it cuz I want you bad
《君が欲しくてたまらない》
All I need one chance
《一度でいいから》
Wanna make you all mine
《全部任せて》
If you're ready,Let's go all the way,Oh
《その気になった?なら楽しもうか》

We can spend a night,Let me freak you right
《二人きりになろう 期待していい》
I'm gonna keep it one hundred
《満足させてあげる》
I wanna know how you want it
《どうしたいか言ってごらん》

Mad love,All I want,All I want
《どうかしてる 他に何も要らない》
Baby,Give me all your love,That's all I want(All I want)
《君の愛をくれないか、それだけが欲しいんだ》
All I want,All I want
《全てを俺のものにしたい》
You got me thinking about you non stop
《君のことばかり考え続けて》
You got me falling in mad love
《完全におかしくなってる》

We're making lo-lo-love
《愛し合おう》
Come get you,Ready or not
《もういい?いくよ》
The way you touch me,Kiss me got me going "RAM-PAM-PAM"
《好きに動いて、君からキスして "足んねえよ"》
Woo,Got me feeling good
《上手だね》
Woo,Wanna rock you if I could
《君を虜にできたなら》
Won't let you go
《離したくないんだ》

I'm wating for your love now
《今も君に愛されたいと思ってる》
Baby,We can get down
《俺じゃ駄目かな》
Let me have it cuz I want you bad
《君が欲しくてどうにかなりそう》
All I need one chance
《一度でいいから》
Wanna make you all mine
《全部を委ねて》
If you're ready,Let's go all the way,Oh
《君さえ良ければ引き返さない》
We can spend a night,Let me freak you right
《朝まで過ごそう、俺に本気になって》
I'm gonna keep it one hundred
《絶対がっかりさせない》
I wanna know how you want it
《君の望むことを教えて》

Mad love,All I want,All I want
《馬鹿になってる》
Baby,Give me all your love,That's all I want(All I want)
《君さえいれば何もいらない、それが俺の全部だ》
All I want,All I want
《愛してるんだ》
You got me thinking about you non stop
《君を思わずにいられない》
You got me falling in mad love
《我を忘れるくらいに》

All night,Got me dreaming about your lovin'
《君に愛されることを夜ごと夢見てた》
Mad love,Baby girl ,I need that
《それだけが俺の望みなんだ》
Can't stop,Gotta make it last forever
《やめないで ずっとこうしていよう》
Got me missing you
《君を手放したくない》

I'm wating for your love now
《君に愛されたい》
Baby,We can get down
《楽しもうよ》
Let me have it cuz I want you bad
《君が欲しくて堪らないんだ》
All I need one chance
《一度だけでいい》
Wanna make you all mine
《俺のものになってよ》
If you're ready,Let's go all the way,Oh
《そろそろいい?ほら、最後までね》
We can spend a night,Let me freak you right
《このまま俺に狂ってよ、今夜》
I'm gonna keep it one hundred
《俺の全部を注ぎ込むから》

Mad love,All I want(All I want),All I want(Yeah,Yeah)
《狂った愛、根こそぎ奪ってしまいたい》
Baby,Give me all your love,That's all I want(All I want)
《俺に全て委ねて》
All I want(All I want),All I want
《愛して 求めて》
You got me thinking about your non stop
《ずっと頭から離れない》
You got me falling in mad love
(You got me falling in mad love)
《俺を本気にさせたのは君だ》

All I want(All I want),All I want(Yeah,Yeah)
《欲しいよ、残らずすべて》
Baby,Give me all your love,That's all I want(All I want)
《君だけが欲しい、他はいらない》
(Give me all your love,That's all I want)
All I want(All I want),All I want
《君じゃなきゃ駄目だ》
You got me thinking about your non stop
《何も手につかないほど》
You got me falling in mad love
《君が俺を狂わせた》

Mad love,Yeah,Yeah
《本気なんだ》
Mad Love,That's all I want,Yeah Mad love
《君に愛されたい それだけさ》


意外にも結構ヘビーな歌詞でした。繰り返しのフレーズに愛の重さが滲み出ている・・・
「All I want」のリフレインはほとんどフリーのようなものだ、と都合良く解釈して好きなように日本語を付けました。
あと曲中の「RAM-PAM-PAM」に痺れた!



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?