見出し画像

Thinking about my job...👩‍💻

日本語

30歳の誕生日まで残り1ヶ月ちょっととなり、最近は自分の20代を振り返ることが増えました。

20代は楽しかったけれど、いつも悩みはあった気がします。
特に仕事に関して。わたしは2回転職しています。転職を繰り返して、ようやくしっくりくる職場に出会えたと感じています。
今もたまに、もっと刺激のある仕事をしたい。と感じることがあります。だけど、これまでが刺激追求型だった私は疲れてしまったので、程よく余裕のある、けれどやりがいもある今の仕事に落ち着いています。
その分、時間に余裕ができて私生活の時間がとても充実していると感じています。

English

There are a few months left until I turn 30. I'm looking back on my 20s nowadays.

While I've enjoyed my 20s so much, I've always been worried about something, especially work.

I've changed jobs twice so far, but finally I have found a job that maches me.
I still think that I need a more exciting job sometimes. However, every time when I think so, I remember that I got exhausted with hard work before. So I
believe my current job suits me because even though it isn't interesting so much, it's also not too hard.
As I can spend more time with myself, I can make the most of my free time.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?