Weekly Gospel紹介(2020年1月27日)

良いことがあれば、悪いこともある。
晴れの日があれば、雨の日もある。
どうしてそうなってしまったのか一晩中眠れずに苦しんだこともある。
例えそんな夜があったとしても、神様はいつだってあなたを見ていてくださいます。

そしてあなたを正に「今日」、癒して下さるのです。

どんな時でも聞くたびにとても勇気をもらう曲です。

"Healed" By Donald Lawrence


====
Had some ups and some downs.
Had some sunshine and some rain.
Had to wrestle all night long Had me wondering what went wrong.
Even you've been through those nights, he is always looking at you.

And today, He is working, I mean, he is healing you.
Just believing and receiving Him.

This song always cheer me up.
My favorites one.

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
My God has touched me, delivered
He set my soul free
My heart is mended, I'm whole again
No chains are holding me
Got my liberty
I am healed, I am healed, I'm healed today

【和訳】
神様は私に触れ、私に必要なものを与え
そして私の心を解き放って下さった
私の心は修復され、私は神様が創られた通りに満ちた
私を束縛するものは何もない、そう私は自由だ
私は、癒された。
そう、私は癒された、今日この日に。
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆

#weeklygospel紹介

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?