見出し画像

4月28日(金)


日記


欲しかったゲームが通常価格2,200円のものが
セールで75%オフの550円だったので即購入しました!
我慢した甲斐がありました!

自作英語


I bought to game soft for 550 yen,
It’s 2,200yen daily but for sale 75% off.
I’m happy to get it.

英文


The game I wanted to buy 
was on sale 
for 75% off,
 which made it only 550 yen 
instead of the regular price 
of 2,200 yen. 
I bought it right away! 
It was worth the wait 
and the self-control.

メモ


It was worth the wait 待った甲斐があった
I wanted to buy 欲しかった
ゲーム that 私が欲しかった 【省略されてる?】 75%offだった
instead of~ ~の代わりに


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?