見出し画像

2023年4月24日(月)昨日、朝日を見に鹿狼山へ行ってきました。


日記


昨日は長男と一緒に鹿狼山へ行って朝日を見てきました。
登頂前に見た朝焼けがとてもきれいでした。
山頂は天気が良く、朝日を見ることができました。
次はどの山に登ろうかな?

自作英語


Yesterday,I wached sunrise which it climbed at karou mt with Biggest kids.
 It’s so beautiful before top of mountain.
We could to watch sunrise because weather very good.
I think next climb at mountain.

ChatGPT

"Yesterday, me and my eldest son went to Mount Karou to catch the sunrise. 
We saw this beautiful sunrise before reaching the summit. 
The weather was good at the top and we were able to see the sunrise .
 Now we're thinking about which mountain to climb next."


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?