Alvvays Pharmacist 和訳

I know you're back
戻ってきたのね

I saw your sister at the pharmacy
あなたの妹を薬局で見かけたわ。

Pickin' up
迎えに行ったら

Said you had that new love glow
あなたは新たな愛を育んでいると言った。

Now that you're here
今あなたはここにいる

I want to wake up on the right side
私は機嫌よく目を覚ましたいのに。

Looking back
振り返ったら

Gettin' out of neutral new track
新しい道へギアを入れた

You know it happens all the time, it's alright I hear it happens all the time
よくある事よ、大丈夫。よくあることって聞いたから。

We volunteered
Local center off the highway
わたしたちハイウェイから離れたところの
ローカルセンターに応募したよね。

Nicorette
ニコレット

Those paths have grown in now
みんなそれぞれ成長していったのね

Velvet fall
ヴェルヴェットの秋

An assistant to the way
Life's shaking out
人生を揺るがしたアシスタント

Those girls are older now
彼女たちも大人になった

You know it happens all the time, it's alright I hear it happens all the time, it's alright I know I never crossed your mind
よくある事でしょ。大丈夫。よくあることって聞いたから。
大丈夫。もうあなたが私を思い出すことはないって知っているから。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?