見出し画像

Dangerous - TEN|日本語訳 歌詞 和訳


Yes, I can see
これは現実だ

Then pretty games, they come around, around,
こんなの簡単なゲームだよ みんなが嗅ぎ回ってくる

Are you a diva?
君は唯一無二の存在?

You entertain what I’m about, about, about
君はいつも僕を楽しませてくれるね


All these people keep on talking
みんなずっと噂してる

You ain’t hearing what they say
彼らが何の話をしているか分からないなんて言わせないよ

I know you love all the attention
どんなことをしたって君は僕を愛してくれるの僕は知ってるよ

That just comes when you’re with me
僕と一緒にいてくれる時はね

Baby, I never thought that you’d fall in love with me
ねえ、僕に恋に落ちてくれるなんて考えもしなかった

Now I hear you go and, and say
君の言葉を聞いて、言うんだ


You just wanna waste my time
君は僕の邪魔をしたいだけだろ?

You just wanna test my patience
僕がどれだけ耐えられるか試してるんだろ

But you could never take my pride
けど君は僕に勝つことなんてできないよ

Oh, now you know that I’m just dangerous
だって僕は危険だから

Girl, it’s dangerous
とても危険なんだ

So, so, so dangerous
気をつけた方がいい

Oh, but now
今のうちだよ


You’re entertaining something you shouldn’t
君はやっちゃいけないことに手を出すのが好きなんだね

Tell me how?
どうやってるの?

You wanna keep me for eternity
僕のことをずっとそばに置いておきたいみたいだね


All these people keep on talking
みんなずっと噂してる

You ain’t hearing what they say
彼らが何の話をしてるのか分からないなんて言わせないよ

If you love me in the morning then what difference does it make?
君が朝から僕を甘やかすことと何の変わりもない

Baby I never thought that you’d fall in love with me
ねえ、君が僕に恋に落ちてくれるなんて思いもしなかったよ

Now I hear you go and, and say
そして君の声を聞いて僕は言うんだ


You just wanna waste my time
君は僕の邪魔をしたいだけだろ?

You just wanna test my patience
僕がどれだけ耐えられるか試してる

But you could never take my pride
でも君は一生僕には勝てないよ

Oh, now you know that I’m just dangerous
だって僕は危険だから

Girl, it’s dangerous
すごく危険なんだ

So, so, so dangerous
君が思ってる以上にね


Don’t take the information
これ以上嗅ぎ回らないでくれ

If you don’t hear nothing from me
僕について知らないことがあっても

Oh, no

Don’t sit there, listen to ‘He say, she say’
お行儀よく座って話を聞かないで

You still on the first page, turn bae
君のいるところはまだほんの序章だよ

You been stuck like medusa messing up
まるでメデューサに捕えられたみたいに動かないんだね

So get it together, can we do better? yeah
ほらだから協力して、もっと上手くできるでしょ?

Don’t throw dirt upon my name
僕の名前に泥を塗るな


You just wanna waste my time
君は僕の邪魔をしたいだけ

You just wanna test my patience
僕がどれだけ耐えられるのか試してるだけ

But you could never take my pride
でも君は一生僕に敵いっこないよ

Oh, now you know that I’m just dangerous
だって僕は危険人物だから

Girl, it’s dangerouse
嘘じゃないよ、本当に危険だって

So, so, so it’s dangerous
君が思ってる以上にね


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?