見出し画像

Water - TEN|日本語訳 歌詞 和訳

I want you flowing through my veins
僕の体の中を駆け巡って欲しい

Make me go insane
僕を狂わせてくれ

Never turn the faucet off
蛇口は開けたままで


It’s a cold night
肌寒い夜だった

Look at the stars
星を眺めて

Words can’t explain
言葉になんかできない

Know they shine bright
星は輝くけど

but you light the sky
君が空を照らしているんだ

got my tongue tied
ものが言えなくなるくらいに


Saving every water
一滴もこぼさないで

My favorite kind of art
僕の好きな作品

I’m just acting cool
かっこよく装ったよ

Cause I know you’ll be my temperature so
だって君はいずれ僕と同じ気持ちになるってわかってたからね


Stay my water Stay my water
僕のそばにいてくれ 僕だけの泉でいてよ

I want you flowing through my veins
僕の体中を駆け巡って欲しい

Make me go insane
正気じゃなくしてくれ

Never turn the faucet off
蛇口は開けたままで

Stay my water
僕だけの泉でいてよ

Can you please be water water water
お願いだよ 僕だけの水になってよ


Like how you clear my atmosphere
君が雰囲気をはっきりさせるように

Don’t play no games
駆け引きなんかするなよ

Washing my pain till I feel new
痛みが生まれ変わるまで洗い流して

So into you
君に夢中なんだ


Saving every drop
一滴もこぼさないで

My favorite kind of art
僕の好みの作品

I’m just acting cool
クールに演じていたのは

Cause I know you’ll be my temperature so
君が僕と同じ気持ちになるってわかってたから

Let me give back to you yes, please
君のところへ帰して お願い

Turning the tide on you
君へと流れを変えていく

I’m driving in deep
どんどん深くなっていくんだ

Are you down to dive in with me?
僕と一緒に深いところまで行ってくれる?


Stay my water (stay my water girl)
僕のそばにいてよ

Stay my water (will you be there for me)
僕だけの泉でいて

I want you flowing through my veins
僕の体中を駆け巡って欲しい

Make me go insane
僕のことを狂わせて

Never turn the faucet off
蛇口は開けたままで

Stay my water
僕だけの泉でいて

Can you please be my water water water
僕だけの水になってくれよ

Be my water water water
僕だけの


Now I can still turn this up a notch
次の段階に行けるよ

Dive in deep taking this real slow
もっと深いところまでゆっくり行ってみようか


Stay my water Stay my water
僕のそばにいてよ 僕だけの泉でいて

(Stay a little longer for me girl, yeah)
もう少しだけここにいてよ


I want you flowing through my veins
僕の体の中を駆け巡って欲しい

Make me go insane
僕を狂わせて

Never turn the faucet off
蛇口は閉めずに

Stay my water
僕だけの泉になってよ

(Be more clear to me)
もっと鮮明に

I want you flowing through my veins
僕の体の中を駆け巡って欲しい

Make me go insane
僕を狂わせて

Never turn the faucet off
蛇口は閉めずに

Stay my water
僕だけの泉になってよ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?