見出し画像

Nightwalker - TEN|日本語訳 歌詞 和訳

Oh nearing the hour
時は来た

So I been waiting so long
長い間待ち焦がれていた

Hiding my power
僕の隠し持っていた力

After the calm lies the storm
嵐の後の静けさのように

Been walking the wire
ワイヤーをつたっていくような感覚

Don‘t even know just how close
もうこんなに近づいていたことなんて知らなかったでしょう?

I’ve come to the fire
この炎に

Should better watch it oh
目に焼き付けておくべきだよ


(come come come)

Like waves in the ocean and
海の中の波のように

(wrong wrong wrong)

Sway the emotions, too late
様々な感情の中を揺れ動く もう遅いよ

Already got me down low low low
僕を深いところまで飲み込む覚悟はできてる?

No way to fight
抗わなくていいよ

But you won’t let me go
でも君はもう僕を手放せない


Holy story
聖なる物語

Rising from the shallow
浅瀬から浮かび上がる

Gotta face against the devil
悪魔と戦うんだ

Higher than fire
炎よりも高く

Look into the cold blue eyes
その冷ややかな青い瞳の中へ


When the midnight comes
真夜中が訪れる時

Pulling the strings, beautiful monster
美しき怪物が君を操る

Royalty energy,
気高い力を使って

I am yours
僕は君のものだ

Playing my heart,
僕を弄んで

Ain’t no way I’m pure
僕が純粋だなんて思ってる?

Bow down and pray to ya
ひれ伏して祈りを捧げるよ

Nightwalker

Pulling the strings, beautiful monster
美しき怪物が君を操る

Royalty energy,
気高い力で

I am yours
僕は君のものだ

Playing my heart,
僕の心を弄んで

Ain’t no way I’m pure
僕が純粋に見えるか?

Bow down and pray
ひれ伏して祈りを捧げる


Next on the hitlist, that’s my name
次のターゲット、それはどうやら僕みたいだね

Oh that’s the hunter, I’m the prey
まるでハンターと獲物のよう

You make me lose it, go insane
君は僕を狂わせる、おかしくなるんだ

And I need prescription for the pain
この痛みに効く薬が欲しい

(come come come)

Like waves in the ocean and
海の中の波のように

(done done done)

Yeah I just let it flow,
流れに身を任せて

no time to relieve
救済させる時間なんてない


Holy story
聖なる物語

Rising from the shallow,
浅瀬から浮かび上がる

Gotta face against the devil
悪魔と戦わなければいけない

Higher fire
炎よりも高く

Rising from the ashes now
今灰の中から浮かび上がる


When the midnight comes
真夜中が訪れる時

Pulling the strings, beautiful monster
美しきモンスターが君を操る

Royalty energy
気高い力を使って

I am yours
僕は君のものだ

Playin’ my heart
僕の心を弄ぶ

Ain’t no way I an pure
僕が純粋なわけがないだろう

Bow down and pray to ya
ひれ伏し、祈りを捧げる


It’s a nightmare, so persuasive
これは悪夢だ、辻褄が合うだろう?

You shouldn’t chasew it, but I want it
もう忘れた方がいい、僕のものだから

I feel my heartbeat get distorted
鼓動を感じる

It’s a nightmare, I created
これは悪夢だ、僕が作り上げた

Like a disease haunting your dreams
まるで君の夢を蝕む病気のように


Ooh, ooh

Bow down and pray to ya
ひれ伏し、そして祈りを捧げる

Ooh, ooh

Get down on my knees
深く深く、頭を下げるんだ

And then the midnight falls
そしてまた夜はやってくる

Nightwalker

Beautiful monster
美しきモンスター


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?