見出し画像

Fireflies - NCT DREAM|日本語訳 歌詞 和訳


Tell me ‘bout your dreaming
どんな夢を見てるの?

I believe I was there, too
僕も夢に出てきてたらいいな

I could sense your breathing
君の鼓動を感じる

Lying in a different room
別の空間で寝そべりながら


‘Cause laws of universe
宇宙の法則なんだ

Always there to observe
いつだって守るためにある

Your shimmer
君の煌めきを

Your inner compass is taking you there (you there)
君の中にあるコンパスは君を望むところへ連れていくよ


I’ll be your becon
君の灯台になるよ

Illuminate while you on your way
君が向かってる間、僕が道を照らすよ

Girl, I’ve been there, too (been there, too)
僕も一緒だから


Don’t be afraid tonight, afraid tonight (oh yeah)
今夜は怖がらなくていい

Just know you’re never be lonely
君は1人じゃないってことを知ってほしい

I know it’s hard sometimes, to see the light
光を見ることは時には難しいよね

(see the light)

But you and I keep on dreaming
でも僕たちは夢を見続けているから


We gon’ light it up
照らしに行こう

Light it up now, darling
ほら、照らすんだ

We can make the stars align
僕たちに絶対いいことが起こる

We gon’ light it up
照らしに行こう

Light it up, now we sparkling
ほら、照らすんだ 今輝いて

Brighter than the fireflies (fireflies)
蛍よりも明るく


Think it then believe it
感じて、そして信じて

And truth’ll find its way
真実はここにあるはず

I know that you’ll see it (yeah you’ll see it)
絶対見つけられるよ

If you come with me (alright, alright hey)
だから僕についてきて


Show you what it’s all about
全てを見せてあげる

Now we’re gonna go all out
今飛び出していこう

Don’t gotta sing the blues
暗い歌は歌わないで

(oh yeah, yeah, yeah)

If you ever need me, shout
僕が必要な時は叫んで

I’ll always be around
いつだってそばにいるから

Girl, I’ve been there, too
僕がそばにいるから


Don’t be afraid tonight, afraid tonight
今夜は怖がらなくていい

Just know you’ll never be lonely
君は1人じゃないってことを知って欲しい

(never be lonely)

I know it’s hard sometimes, to see the light
光を求めることは時には簡単じゃないよね

But you and I keep on dreaming
でも夢を見続けよう


We gon’ light it up
照らしにいこう

light it up now, darling
今照らすんだ

We can make the stars align
僕たちには絶対にいいことが起こる

We gon’ light it up
照らしにいこう

Light it up, now we sparkling
照らすんだ 今輝いて

Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく


We gonna light it up
照らしにいこう

(oh, oh, oh) Look how we shining now
ほら僕らが輝くのを見て

(oh, oh, oh) You know it’s only love
愛の力だから

Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく

Light it up, light it up

Like it’s the first day of our lives
僕らが生まれた日のように

Fireflies, fireflies (fireflies)

They see us dancing in the sky
空の上で踊ってみよう


We gon’, we gon’, we gon’ light it up
照らしにいこう

Light it up now, darling
今、照らすんだ

We can make the stars align
絶対に報われるから


We gon’ light it up
照らしにいこう

Light it up, now we sparkling
ほら、照らすんだ 今輝いて

Brighter than the fireflies (keep shining)
蛍よりも明るく


We gonna light it up
照らしにいこう

(oh, oh, oh) Look how we shining now
ほら僕らが輝くのを見て

(oh, oh, oh) You know it’s only love
愛の力だよ

Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく輝いて

Fireflies
蛍よりも輝いて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?