見出し画像

Crayon Angels / Judee Sill

Crayon angel songs are slightly out of tune
クレヨンエンジェルの歌は少し外れた旋律

But I'm sure I'm not to blame
だけど私のせいじゃない

Nothing's happened , but I think it will soon
何も起こっていないけど、もうすぐだと思うから

So I sit here waitin' for God and a train
ここに座って神様と白昼夢への汽車を待つ

To the Astral plane

Magic rings I made have turned my finger green
私が作った魔法の指輪、そのせいで指が緑色に染まってしまって

And my mystic roses died
神秘のバラは死んだ

Guess reality is not as it seems
現実は思うようにはいかないから

So I sit here I sit here hopin' for truth and a ride
ここに座って真実を願って

To the other side
向こうの世界へ

Phony prophets stole the only light I knew
偽りの預言者が唯一の光を盗んだことや

And the darkness softly screamed
暗闇がそっと叫んだことを知っていた

Holy visions disappeared from my view
聖なるヴィジョンは私の視界から姿を消した

But the angels come back and laugh in my dreams
だけど天使は帰ってきて私の夢の中で微笑む

I wonder what it means
それが何を意味するのか分からないけど


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?