【和訳】 Hard to Love / BLACKPINK

Ain't no magic tool to fix it
どんな魔法の道具でも治らない

You should keep your distance
ちゃんと距離を保ってて

I'm only tellin' you because I care
あなただけに伝えるのは気に掛けてるからだよ

'Cause I'm hard to love,
だって私を愛する事は大変だから

find it hard to trust
人を信じる事が難しいみたい

When it feels too good,
上手く行きすぎてると思うと

I just fuck it up
全部壊してしまう

You want all of me,
あなたは私の全てが欲しいんだよね

I can't give that much
そんな多くのものは与えられない

So don't fall too hard
だから夢中になりすぎないで

'cause I'm hard to love
だって私を愛する事は大変だから


I'm hard to love
私を愛する事は大変なの


Never meant to cause you a problem
問題を引き起こすつもりは無かった

Here I am yet once again with the same old story
また同じ事を繰り返してしまった私がここにいる

You don't see the issues, I got 'em
あなたは問題に気付いてないみたい 私は気付いてるけど

Yeah, I do (Yeah, I do),
そうだよ

yeah, it's true (Yeah, it's true)
合ってるでしょ

I'll make it feel like heaven,
天国みたいな気持ちにさせてあげたい

but I swear I'm not a saint
でも私は聖人なんかじゃない

And you won't see the truth
あなたは真実に気付かないまま

'cause I'll be kissin' it away
私がキスして無かった事にするから

Yeah, I'll be all you need until I'm drivin' you insane
あなたをダメにする日までは、あなたの全てになるよ

Baby, all I'm tryna do is save you the pain
私がしたい事はあなたを痛みから救う事なのに

'Cause I'm hard to love,
だって私を愛する事は大変だから

find it hard to trust
人を信じる事が難しいみたい

When it feels too good,
上手く行きすぎてると思ったら

I just fuck it up
全部めちゃくちゃにしてしまう

You want all of me,
あなたは私の全てが欲しいんだよね

I can't give that much
そんな多くのものは与えられない

So don't fall too hard
だから夢中になりすぎないで

'cause I'm hard to love
だって私を愛する事は大変だから


I'm hard to love
私を愛する事は大変なの


Up 'til I'm down
楽しいの 落ち込む前までは

I'm all in 'til I'm out
夢中なの 出て行くまでは

Got a lot to work out
上手くいかせる為に沢山頑張った

'Til it's all behind me 
全てが過ぎ去るまで

You know you don't
あなたはそんな人じゃない

Play with fire in the dark
むやみに火遊びしたりね

Protect your heart
あなたの心を守ってて

Ain't no goin' back once you start
一度始めた事は元通りにならないから

I'm tryna be nice
良い人になる為に頑張ってるの

I'm hard to love
私を愛する事は大変なの


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?