【和訳】 You & Me - Jennie



You know I gotcha
分かるでしょ 私はあなたを手に入れた

You know that I got you like that
分かってるでしょ そうやって手に入れた事

Ain’t nobody gonna have your back
誰もあなたを支えられない

like the way I do
私のようにはね

You love it just say you do
あなたはそれが好きなの そうだと言って

You know you got me
分かるでしょ あなたは私を手に入れた

Everything you do, everything you did
あなたがすること全部、してくれた事全部

Everything I wish I was with
私も一緒にいたかったと願った全てが

Makes me feel alright
これで良いんだと思わせてくれる

I’m just saying so
そう言っているだけで

I really like it
すごく好きなの

Nothing in the world could make me feel
世界中のどんな物でも こんな風に思えなかった

The way you do,
あなたのやり方や

the things you do
あなたのする事が

I really like it
すごく好きなの

Nothing in the world could make me feel
世界中のどんな物でも こんな風に思えなかった

The way you do,
あなたのやり方や

the things you do
あなたのする事が


I love you and me
あなたと私を愛してる

Dancing in the moonlight
月明かりの下で踊るの

Nobody can see
誰にも見られない

It's just you and me tonight
今夜はあなたと私だけ

I love you and me
あなたと私を愛してる

Dancing in the moonlight
月明かりの下で踊るの

Nobody can see
誰にも見られない

It's just you and me tonight
今夜はあなたと私だけ

Look at you now look at me
自分自身を見て 今、私を見て

How you ever ever gonna find someone like this
どうやってこんな人を見つけるつもり?

Look at you now look at me
自分自身を見て 今、私を見て

How you ever ever gonna find someone like this
どうやってこんな人を見つけるつもり?


You’re the reason my heart skips drops
私の心臓が高鳴る理由はあなた

Just a little touch my world stops
ほんの少し触れるだけで世界が止まる

Finally, I know that you're mine
やっとあなたが私のものって思えたけど

I don't wanna fall
落ちていくのは嫌

Don't wanna play this game of love,
こんな恋のゲームやめたい


There’s nowhere to hide
隠れる場所はどこにも無いから


I really like it
すごく好きなの

Nothing in the world could make me feel
世界中のどんな物でも こんな風に思えなかった

The way you do,
あなたのやり方や

the things you do
あなたのする事が

I really like it
すごく好き

Nothing in the world could make me feel
世界中のどんな物でも こんな風に思えなかった

The way you do,
あなたのやり方や

the things you do
あなたのする事が


I love you and me
あなたと私を愛してる

Dancing in the moonlight
月明かりの下で踊るの

Nobody can see
誰にも見られない

It's just you and me tonight
今夜はあなたと私だけ

I love you and me
あなたと私を愛してる

Dancing in the moonlight
月明かりの下で踊るの

Nobody can see
誰にも見られない

It's just you and me tonight
今夜はあなたと私だけ

Look at you now look at me
自分自身を見て 今、私を見て

How you ever ever gonna find someone like this
どうやってこんな人を見つけるつもり?

Look at you now look at me
自分自身を見て 今、私を見て

How you ever ever gonna find someone like this
どうやってこんな人を見つけるつもり?


I don’t care about your first love, 
あなたの初恋には興味ない

This should be your last one
これがあなたの最後の恋になるから

Nothin’ like your last one
あなたの前の相手とは全然違うでしょ

You look better on me, that’s fashion
あなたに似合うのは私 それ自体がファッション

Won’t block your shot, lights camera action
あなたの撮影、ライト、カメラ、アクションも邪魔しない

Never been a love me or a love me not thing
私を好きか、そうじゃないかの話じゃない

Every petal better tell him better not change
全ての花びらが彼に伝えるか、何もしないべきかを示す

I love you I love me a lot, wait 
あなたを愛してる 自分の事も本当に愛してる、待って

Which one I love better, better off not saying
私が一番愛してるのはどちらなのかは 言わない方がいいわ

I love you and me
あなたと私を愛してる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?