【和訳】 The greatest - Lana Del Rey


I miss Long Beach
ロングビーチの街が懐かしい

and I miss you, babe
そしてベイビー、あなたの事も恋しい

I miss dancin' with you the most of all
一番恋しいのはあなたと踊る事

I miss the bar where the Beach Boys would go
ビーチ・ボーイズが来そうなバーも恋しい

Dennis's last stop before Kokomo
”ココモ”のリリース前だったデニスの最後の地

Those nights were on fire
あの夜は燃え上がっていた

We couldn't get higher
もうあれよりハイにはなれない

We didn't know that we had it all
私達は全てを手にしてた事に気付けなかったの

But nobody warns you before the fall
でも落ちぶれる前に警告してくれる人なんていない


And I'm wasted
そして私はダメになってしまった

Don't leave, I just need a wake-up call
離れないで 目を醒まさせて欲しいだけなの

I'm facin' the greatest
何より素敵なものに囲まれて

The greatest loss of them all
何より素敵なものを全て失った

The culture is lit
その文化は素敵だった

and I had a ball
私は十分楽しめた

I guess I'm signin' off after all
だけどもう離れる時なのかな



I miss New York and I miss the music
ニューヨークも音楽も恋しい

Me and my friends, we miss rock 'n' roll
私と友達はロックンロールを求めてる

I want shit to feel just like it used to
ただ楽しかった、あの頃が懐かしいの

And, baby, I was doin' nothin' the most of all
そうベイビー、何も考えてなかったあの頃

The culture is lit and if this is it,
その文化は素晴らしくて もしこれが正解なら

 I had a ball
素敵な時を過ごしたと思う

I guess that I'm burned out after all
私はきっと燃え尽きてしまったの


I'm wasted
もう私はダメみたい

Don't leave, I just need a wake-up call
離れないで 目を醒まさせて欲しいだけなの

I'm facin' the greatest
何より素敵なものに囲まれて

The greatest loss of them all
何よりも素敵なものを失う

The culture is lit and I had a ball
その文化は素晴らしくて素敵な時を過ごした

I guess that I'm burned out after all
私はきっと燃え尽きてしまったの

If this is it, I'm signin' off
もしこれが合ってるなら終わりにしたい

Miss doin' nothin', the most of all
何も考えてなかったあの頃が懐かしいの

Hawaii just missed a fireball
ハワイは火球から逃れられたし

L.A. is in flames, it's gettin' hot
LAは火の中 暑くなっていくばかり

Kanye West is blond and gone
カニエウエストはブロンドになって消えた

"Life on Mars" ain't just a song
"火星上の生命"は単なる歌なんかじゃない

Oh, the livestream's almost on
ライブ配信がそろそろ始まるみたい


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?