【和訳】 lacy - Olivia Rodrigo

lacy oh lacy
レイシー

skin like puff pastry
パイのような ふわふわの肌

aren’t you the sweetest thing on this side of hell
あなたは一番素敵な人かも こっちの地獄ではね

dear angel lacy
親愛なる天使のようなレイシー

eyes white as daisies
ひなぎくの花のように純粋な瞳

did i ever tell you that i’m not doing well
私が上手くいってない事、あなたに言ったっけ?

oh, i care i care i care
ああ 気にしてしまう

like perfume that you wear i linger all the time
あなたの付けている香水のように私はいつも引きずって

watching hidden in plain sight
丸見えのくせに隠れて見たり

oh, i try i try i try
頑張ってるの

but it takes over my life i see you everywhere
なのに私の人生は支配されて、どこに居てもあなたが見える

the sweetest torture one could bear
なんとか耐えられる甘い拷問のよう

smart sexy lacy
賢くて魅力的なレイシー

i’m losing it lately
最近私が失ったものばかり

i feel your compliments like bullets on skin
あなたの褒め言葉を弾丸のように肌で感じてる

dazzling starlet
煌びやかな新星スター

bardot reincarnate
ブリジット・バルドーの生まれ変わり

well aren’t you the greatest thing to ever exist
そうね、存在する人の中であなたが一番すごい人なのかも

oh, i care i care i care
気にしてしまう

like ribbons in your hair my stomach’s all in knots
あなたの髪を結ぶリボンのように私の胃は絡まったまま

you got the one thing that i want
あなたは私が欲しいものを手に入れていく

oh, i try i try i try
私も頑張ってる

try to rationalize people are people but
人それぞれだって正当化しようと頑張っても

it’s like you’re made of angel dust
あなたはまるで天使の粉で出来てるかのよう

lacy oh lacy
レイシー

it’s like you’re out to get me
あなたは私を潰しに来てるみたい

you poison every little thing that i do
私がする些細な事さえ、あなたに毒されていく

lacy oh lacy
レイシー

i just loathe you lately
最近あなたの事が憎くて仕方ない

and i despise my jealous eyes and how hard they fell for you
嫉妬ばかりの自分の目も、あなたに夢中な皆のことも大嫌い

yeah, i despise my rotten mind and how much it worships you
そうよ 自分の腐った精神も、あなたを崇拝する自分の心も大嫌い

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?