【和訳】Radio - Lana Del Rey



Not even they can stop me now
今の私は誰にも止められない

Boy, I be flying overhead
私は空高く飛んでいるの

Their heavy words can't bring me down
彼らの重い言葉で落ち込んだりしない

Boy, I've been raised from the dead
私は死から蘇ったんだもの


No one even knows
誰も知らない

how hard life was
今までの人生がどんなに苦しかったか

I don't even think about it now because
今更そんな事気にしない、だって

I've finally found you
やっとあなたを見つけたんだから

(Oh, sing it to me)
(歌ってよ)


Now my life is sweet like cinnamon
今 私の人生はシナモンのように甘くて

Like a fucking dream I'm living in
嘘みたいな夢の世界で生きているの

Baby, love me
私を愛してよ

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲はラジオで流れているんだから

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)

Lick me up and take me like a vitamin
舐めてビタミン剤のように飲み込んで

'Cause my body's sweet like sugar venom, oh yeah
だって私の体は毒のように甘いから

Baby, love me
私を好きになって

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲がラジオで流れるんだから

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)


American dreams came true somehow
アメリカンドリームはどうにか形になったけど

I swore I'd chase 'em 'til I was dead
私はこの夢を死ぬまで追い続けると誓ったの

I heard the streets were paved with gold
この道は黄金によって拓かれたと聞いたわ

That's what my father said
父がそう言っていたの


No one even knows
誰も分かってない

what life was like
今までの人生がどんなものだったか

Now I'm in L.A., and it's paradise
私は今LAに住んでる まるで楽園のよう

I've finally found you
やっとあなたを見つけたの

(Oh, sing it to me)
(歌ってみて)



Now my life is sweet like cinnamon
今 私の人生はシナモンのように甘くて

Like a fucking dream I'm living in
嘘みたいな夢の世界で生きているの

Baby, love me
私を愛して

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲はラジオで流れているのよ

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)

Lick me up and take me like a vitamin
舐めてビタミン剤のように飲み込んで

'Cause my body's sweet like sugar venom, oh yeah
だって私の体は毒のように甘いから

Baby, love me
私を好きになって

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲はラジオで流れるんだから

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)


Sweet like cinnamon
シナモンのように甘くて

Like a fucking dream I'm living in
嘘みたいな夢の中で生きている

Baby, love me 'cause I'm playing on the radio
私を愛して 私の曲はラジオで流れているのよ

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)

Sweet like cinnamon
シナモンのように甘くて

Like a fucking dream I'm living in
嘘みたいな夢の中で生きている

I've finally found you
やっとあなたを見つけたの

(Oh, sing it to me)
(歌ってよ)


Now my life is sweet like cinnamon
今 私の人生はシナモンのように甘くて

Like a fucking dream I'm living in
嘘みたいな夢の中で生きているの

Baby, love me
私を愛して

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲はラジオで流れているのよ

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)

Lick me up and take me like a vitamin
舐めてビタミン剤のように飲み込んで

'Cause my body's sweet like sugar venom, oh yeah
だって私の体は毒のように甘いから

Baby, love me
私を好きになって

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲はラジオで流れるんだから

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)

(Oh, sing it to me)
(歌ってよ)


Now my life is sweet like cinnamon
今 私の人生はシナモンのように甘くて

Like a fucking dream I'm living in
嘘みたいな夢の中で生きているの

Baby, love me
私を愛して

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲はラジオで流れているのよ

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)

Lick me up and take me like a vitamin
舐めてビタミン剤のように飲み込んで

'Cause my body's sweet like sugar venom, oh yeah
だって私の体は毒のように甘いから

Baby, love me
私を好きになって

'cause I'm playing on the radio
だって私の曲はラジオで流れるんだから

(How do you like me now?)
(今の私をどう思う?)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?