【和訳】 Closer to you - Clairo



I feel it in my bones
骨で感じるほど確信しているの

even when I’m alone
たとえ1人でいる時だろうと

momma said, “I told you so”
ママは言ったわ、”だから言ったでしょ”って

going down a different road
違う道へと進んでいく

you call me late at night
あなたは深夜に電話してくるけど

I pick up every time
私は毎回電話に出てた

Wish that I could rewind
巻き戻せたら良いのに

get some peace of mind
心の落ち着きが欲しいの


Shut up,
黙って

don’t wanna hear it now, I’m fed up
今は聞きたくない、うんざりだから

wish I could say it was enough
もう十分だって言えたらいいのに

to make me walk away
自分自身を離すために

And I’m messed up
そしてボロボロになる私

‘cause every time I start to get up
だって、立ち上がろうとするたびに

my head feels fucked up
頭の中がめちゃくちゃになっていく

and i know it won’t change
変われないんだって分かってるの


The things you do
あなたがする事は

only make me want to get closer to you
あなたに近付きたいって私に思わせるだけだよ

and the things that you say
そしてあなたが言うことは

only make me want to stay
一緒にいたいって私に思わせるだけ


Can't push me away
私を遠ざける事は出来ない

I'm not going, I’ll wait
私は離れないもの、待つから

you know this street runs two ways
この通りには2つの分かれ道があるでしょ

So, I need to hear your voice
だからあなたの声を聞かなきゃ

Know I’m standing here by choice
自分で選んでここに立ってるって分かってる

and I can’t hear the background noise,
私には背後の雑音なんて聞こえてないから

anyway
そもそもね


Shut up,
黙って

don’t wanna hear it now, I’m fed up
今は聞きたくない、うんざりだから

wish I could say it was enough
もう十分だって言えたらいいのに

to make me walk away
自分自身を離すために

And I’m messed up
そしてボロボロになる私

‘cause every time I start to get up
だって、立ち上がろうとするたびに

my head feels fucked up
頭の中がめちゃくちゃになっていく

and i know it won’t change
変われないんだって分かってるの


The things you do
あなたがする事は

only make me want to get closer to you
あなたに近付きたいって私に思わせるだけだよ

and the things that you say
そしてあなたが言うことは

only make me want to stay
一緒にいたいって私に思わせるだけ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?