見出し画像

I Wanna Be Your Slave 歌詞意訳

I wanna be your slave
君の言いなりになりたい
I wanna be your master
君を手懐けたい
I wanna make your heartbeat
ジェットコースターに乗る時みたいに
run like rollercoasters
君をドキドキさせたい
I wanna be a good boy
良い子になりたいけど
I wanna be a gangster
悪党にもなりたい
'Cause you could be the beauty
君はみんなに優しい美女で
and I could be the monster
僕はみんなに恐れられる野獣だ
I love you since this morning
朝から君を愛すよ
not just for aesthetic
「美しい」の一言だけじゃ収まらない
I wanna touch your body
君に触れたい
so fucking electric
僕ってば何考えてんだろ
I know you're scared of me
僕のこと怖がってるよね
you say that I'm too eccentric
そんなに変かな
I'm crying all my tears
泣いちゃうよ
and that's fucking pathetic
可哀想な僕
I wanna make you hungry
君を腹ぺこにさせて
then I wanna feed ya
いっぱい食べさせてあげたい
I wanna paint your face like
僕のモナリザだって
you're my Mona Lisa
君にマークをつけておきたい
I wanna be a champion
君に勝ちたいのに
I wanna be a loser
僕は勝てない
I'll even be a clown
ピエロになって
'cause I just wanna amuse ya
君を楽しませてあげるよ
I wanna be your sex toy
君に犯されたいけど
I wanna be your teacher
君に色んなことを教えたい
I wanna be your sin
君の弱点になりたい
I wanna be your preacher
君を叱りつけたい
I wanna make you love me
僕のこと愛させておいて
then I wanna leave ya
君の元を去りたい
'Cause baby I'm your David
僕は喰らう者で
and you're my Goliath
ダーリンは喰われるんだよ
Because I'm the devil
僕は悪魔だけど
who's searching for redemption
救ってほしい
And I'm a lawyer
僕は弁護士だけど
who's searching for redemption
許してほしい
And I'm a killer
僕は殺し屋だけど
who's searching for redemption
生き返らせたい
A motherfucking monster
僕は怪物だけど
who's searching for redemption
守ってほしい
And I'm a bad guy
僕は悪い奴だけど
who's searching for redemption
償いたいんだ
And I'm a blonde girl
セクシーな僕を
who's searching for redemption
身請けしてよ
And I'm a freak
狂った僕を
that is searching for redemption
君に治してもらいたい
A motherfucking monste
僕は救いようのない
who's searching for redemption
怪物なんだ
I wanna be your slave
君の思うがままになりたい
I wanna be your master
君を飼い慣らしたい
I wanna make your heartbeat
僕と同じくらい
run like rollercoasters
ドキドキしてよ
I wanna be a good boy
いいことも
I wanna be a gangster
悪いこともしたい
'Cause you can be the beauty
君は親不孝の小娘で
and I could be the monster
僕は獣にされた王子様だ
I wanna make you quiet
君を黙らせたい
I wanna make you nervous
君をときめかせたい
I wanna set you free
君が自由になったら
but I'm too fucking jealous
僕は嫉妬するよ
I wanna pull your strings like
君をギターみたいに
you're my Telecaster
はじきたい
And if you want to use me
君が遊びたいなら
I could be your puppet
僕は君のオモチャになる
'Cause I'm the devil
僕は悪魔だから
who's searching for redemption
誰にも救われないし
And I'm a lawyer
弁護士の僕を
who's searching for redemption
免罪にしてくれる人はいない
And I'm a killer
僕を正しかった頃に
who's searching for redemption
戻してくれる人もいない
A motherfucking monster
怪物の僕を
who's searching for redemption
誰も守れやしない
I wanna be your slave
君に遊ばれたい
I wanna be your master
君を痛めつけたい

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?