見出し画像

Jon Batiste - What A Wonderful World / Songs for Freedom:A Juneteenth Playlist

Freedom / Writer(s): Tierce Person, Autumn Rowe, Jonathan Batiste, Andrae Lamont Alexanderhttps

こうやって体を動かすと
なぜかわからないけど
But I feel like freedom (Freedom)
歌を聞くと、私は戻ってくる
そして私はとても自由に手放す (Freedom)
自由に生きよう (How I wanna live)
I'm gon' get (What I'm gonna get)
'Cause it's my freedom (Freedom)
[Verse 1]
君の話し方が好きだよ
私の言葉で話してくれて
あなたの歩き方
あなたはそれを含むことができません
Is it the shoes
Jumped up, kangaroo
飛び跳ねてもいい頃合いなのに
[Pre-Chorus]
Now it's your time
(It's your right)
あなたは輝ける
(It's alright)
あなたがそうするなら
I ma do too
[合唱]
こんな風に体を動かすと
なぜだかわからないけど
But I feel like freedom (Freedom)
聴いた曲が私を連れ戻してくれる
And I let go
すごく自由で (Freedom)
自由に生きよう (How I wanna live)
I'm gon' get (What I'm gonna get)
それが私の自由だから (Freedom)
[Verse 2]
落ち込むのは立ち上がるためだ
周りに人がいたら、見てもらいましょう。
じっとしていられない
これはドリルではない
安っぽいスリルよりも (Feels like money, money, money)
[Pre-Chorus]
今こそ君の出番だ
(It's your right)
あなたは輝ける
(It's alright)
あなたがそうするなら
I ma do too
[ブリッジ]
'Cause when I look up to the stars (Stars)
私たちが誰であるかをはっきりと知っている(Ooh)
その時、あなたが輝いているから
あなたは輝いている
あなたは輝いている
Free to be!
(Everybody come on) (Freedom!)
(Everybody come 'round)
(Everybody come'on)
Come on now
(みんな)
ダンスフロアに張り付いている
♪ With the, with the whole tape
♪With the, with the, with the whole tape
(Let me see you wobble)
♪ I'm stuck to the dance floor
テープを全部持って
With the, with the, with the whole tape (テープを持って、持って、持って)
(♪Let me see you shake)
あなたが求めるものを与えよう
♪Givin' you the whole shake
♪ I ma give you the whole shake
(Let me see you wobble)
僕はダンスフロアに張り付いている
With the, with the whole tape
♪ With the, with the, with the whole tape
(Can you make it break?)
[Pre-Chorus]
I say yeah (Yeah)
Oh yeah (Oh yeah)
(Let me see you wobble)
'Cause, you do
私もそうしよう
[ブリッジ]
♪ Come on now
(みんな)
私はダンスフロアに張り付いている
テープを全部使って
テープを全部持ってきて
(Let me see you wobble)
♪ I'm stuck to the dance floor
テープを全部持って
With the, with the, with the whole tape (テープを持って、持って、持って)
(♪Let me see you shake)
あなたが求めるものを与えよう
♪Givin' you the whole shake
♪ I ma give you the whole shake
(Let me see you wobble)
僕はダンスフロアに張り付いている
With the, with the whole tape
♪ With the, with the, with the whole tape
(Can you make it break?)
[Pre-Chorus]
I say yeah (Yeah)
Oh yeah (Oh yeah)
(Let me see you wobble)
'Cause, you do
私もそうしよう
[Chorus]
こんな風に体を動かすと
なぜだかわからないけど
But I feel like freedom (Freedom)
聴いた曲が私を連れ戻してくれる
And I let go
すごく自由で (Freedom)
自由に生きよう (How I wanna live)
I'm gon' get (What I'm gonna get)
'Cause it's my freedom (Freedom)
www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?