【和訳&Lyrics】”Take A Bite” beabadoobee

Sure, it's easy to talk
そうね、話し易いわ
But I take it and I eat it with a cherry on top
私は一番上のチェリーと一緒に取って食べるわ
Indulging in situations that are fabricated imaginations
空想で創り上げた状況に夢中になってるの
Moments that cease to exist
一瞬なんて直ぐに消えちゃう
Only want to fix it with a kiss on the lips
口付けと一緒に元に戻したいだけなの
But I think I might
けど、思う事があるの
Take a bite
一口食べちゃうかもしれないわ

I wanted to see the world in colour
色の有る世界を見たかったの
Through your eyes and through your mind
貴方の目や貴方の想いを通して
I think that I like to sit and wonder
私は座って、何かを知ろうとするのが好きなんだと思うの
Through the night, I think I might
夜を過ごして、私は思う事があるの
Wanna do it all over again
何度も繰り返したくなるの

It gets harder to breathe
息が出来ないわ
But I take it and I want it and I love when it bleeds
でも、手に取ると欲しくなるの、愛してるの、傷付いても
'Cause I'm craving expectations
如何しても期待したくなるの
That are unattainable temptations
手の届かない程の誘惑に
I guess I'll just take the hit
ハイになっちゃうだろうね
But what's the point of trying if it turns into this?
でも、こうなってしまうなら、努力する事に何の意味があるの?

'Cause I think I might
私は思う事があるの
Take a bite
一口食べちゃうかもしれないわ

I wanted to see the world in colour
色の有る世界を見たかったの
Through your eyes and through your mind
貴方の目や貴方の想いを通して
I think that I like to sit and wonder
私は座って、何かを知ろうとするのが好きなんだと思うの
Through the night, I think I might
夜を過ごして、私は思う事があるの
Wanna do it all over again
何度も繰り返したくなるの

Moving backwards (I wanna do it all over again)
後退りして (何度も繰り返したくなるから)
Stuck in reverse (I wanna do it all over again)
まるで立ち往生ね (何度も繰り返したくなるから)
Some things get in the way
何かが邪魔をするのよ

I wanted to see the world in colour
色の有る世界を見たかったの
Through your eyes and through your mind
貴方の目や貴方の想いを通して
I think that I like to sit and wonder
私は座って、何かを知ろうとするのが好きなんだと思うの
Through the night, I think I might
夜を過ごして、私は思う事があるの
Wanna do it all over again
何度も繰り返したくなるの

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?