【和訳&Lyrics】”NEVER” Cold Hart

(Charlie Shuffler on the beat)
Ayy
Never, no, never
Never, no, ne—

Is you really riding? Will you risk it all just for me? (For me)
本当にやる気なのか?俺の為に、全てを賭けるのか?
Put it all on the line, baby, then we will see (Oh, we'll see), yeah
何もかも全てを賭ければ、俺達は分かるだろう
These bitches just want money and they wanna' take all your clout (Clout; sike)
ビッチ達はお金欲しさに、お前の影響力に縋りたがるんだ
And you don't really know me, shawty, you just know my SoundCloud, woah
俺の事を本当には理解していないんだ、俺の曲を知っているだけさ
I just want an Audi (I do) on twenty-sixes (Some attention)
26歳で、Audiが欲しいんだ
I just want a mansion (A mansion) to count my riches (Yeah)
金を数える為にマンションが欲しいんだ
I'll do it on my own (On my own) if I got to
俺一人でやるんだ、もしやれたら
You wanna see the Cold (Cold), then baby come through (Pull up)
君は俺を見る為に、会いに来るんだ
Never hold my hand if you gon' break my heart
俺の心を壊すなら、俺の手を2度と握らせやしないさ
Always on the road, the whip, it push to start
いつだって道の途中さ、車に乗って、スタートボタンを押すんだ
I'ma spend it how I wanna if I make that shit
そうすれば、やりたい様に過ごすだけさ
I was out in Arizona screaming "GothBoiClique"
Arizonaにいた時、GothBoiCliqueと叫んでいたよ
Never say you love me, if you just gon' lie (Lie)
嘘を吐くなら、俺を愛しているなんて二度と言わないでくれよ
But I know, when I'm leaving, you just wanna' cry
分かってるさ、俺が離れたら、君が泣きなくなる事ぐらい
I'm speeding on the freeway when it's late at night (Skrrt)
夜遅くに、俺は高速で走るんだ
And I'm leaving you tomorrow, will you say goodbye? (Goodbye)
明日、俺が君の元を離れても、お別れを言ってくれるか?

But never, no, never
Never, no, never will be apart
二度と離れやしないさ
Always forever, you do have my heart
いつだって、永遠に、俺の心は君のものさ
(So never, no, never) Never, no, never (Will we be apart) We'll always, forever (But always, forever)
(Charlie Shuffler on the beat)
俺達はいつだって、永遠に

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?