【和訳&Lyrics】”Highjack” A$AP Rocky

Like that
そうさ
Bitches hit my phone, talkin’ shit, and I don’t like that
ビッチは俺に電話を掛けて、くだらない事ばかり話してくる、それが嫌なんだ
Niggas talk about me, where they at? It’s just like that
彼奴らは俺の事を話すんだ、何処にいるんだ?彼奴みたいな奴らさ
Bitches hit my phone, talkin' shit, and I don't like that
ビッチは俺に電話を掛けて、くだらない事ばかり話してくる、それが嫌なんだ
Niggas talk—
彼奴らは話すんだ

Fuck your ho 'cause she like that
お前の女をヤるんだ、そうされるのが好きらしいからな
Yeah, bitch, fat ass, pretty, I might wife that
そうさ、デカいケツで可愛い、まるで俺の妻さ
Niggas swear they pimpin’, Scottie sippin’, get your wife back
Digits Bourbon Whiskyを飲んで、成功すると誓うんだ、そうすればお前の妻を取り戻せるさ
Ho, you know you trippin’, Flacko different, know you like that
お前は理想を抱いてるだけで、俺とはレベルが違うんだ、お前はその程度なんだよ
Swipe a pretty bitch right off her feet, this a hijack
可愛い女の子を夢中で探すんだ、ハイジャックさ
Why your nigga flexin' like he me? Ain't even like that
どうして君の男が俺の様にキメているか?俺とは全く違うさ
Bitch mistake my newest pinky ring for a ice pack
俺の新しいピンキーリングをアイスパックと間違えてしまうぜ
Shorty keep on damn requestin’ me about some Snapchat
Snapchatで俺にリクエストし続けてくるが
I don’t even like rats, invested into mice traps
俺は鼠どもが嫌いなんだ、鼠取りに投資したんだ
Pull up to the trenches, all my jewelry, yeah, I’m like that
全身宝石だらけで俺はどん底の場所にも行くんだ、それが俺なんだ
I just put my finger in the **** ’cause she like that
****に指を掛けてるんだ、彼女がそれを好むからさ
Don’t compare that pussy boy to me (I don’t like that)
俺をあの雑魚(Drake?)と比較しないでくれ(俺は彼奴が嫌いなんだよ)
Feelin’ like I’m Sosa, Chiefie Keef (I don’t like that)
Chief KeegのSosaの頃の気分さ、まるで”I Don’t Like”さ(Chief Keefの曲)
Tired of them niggas sleepin’ on me, I don’t like naps
彼奴らが俺を全く評価しない事に呆れるんだ、俺に昼寝は必要ないさ
Niggas fuck around and stole the flow and y’all like that?
巫山戯てやがる、フローを盗んで、お前らは彼奴と同じか?
Okay, okay, and I’m right back
俺は戻って来んだぜ
A$AP right up on my gut and that’s a life tat’
俺の腹部にあるA$APのタトゥーは俺の人生を表しているんだ
Walk inside the booth, I just talk, I don’t write raps
ブースの中で歩きながら、俺はただ話すんだ、ラップを書き留めたりなんてしないさ
Walk into the store, I bought the flow ’cause I’m like that
店に行くんだ、フローを買ったからな、俺に合ったやつさ
Tell her, “Give me that, give me those,” fuck a price tag
「それをくれ、それらも」って言うんだ、値札なんて気にも留めないさ
Yeah, I hung around way uptown, where it ain’t nice at
住宅地区でぶらぶらしていたんだ、良い環境とは呼べない場所さ
Catch me on the block, not the web, this ain’t Minecraft
競って俺を捕まえてみろ、ネットの世界じゃなくな、Minecraftじゃないからな
Before we dropped “Peso” on you niggas, you ain’t like Raf
以前、Pesoの曲を出したんだ、お前はRAF Simonsとは大違いさ
Niggas want a feature from me? This ain’t a life raft
俺の素質が欲しいのか?救命ボートじゃないんだぜ
Talk to God before I go to sleep, He hit me right back
俺は寝る前に神と話すんだ、俺の話に耳を傾けて応えてくれる
He said, “Stay calm, put your trust in me, you on the right path”
「落ち着きなさい、私の心の中に貴女の真実があるから、地道に進みなさい」と言ってくれたんだ
These niggas want my wife bad, the people want my next track
彼奴らは俺の妻の事を知りたかってる、皆んなは俺の新曲を望んでいる
The coppers want my Black ass, fucked up, but it’s like that
サツどもは俺を捕まえたがってる、クソッタレが、そうはならないぜ


Bitches call my phone, talkin' shit, I don't like that
ビッチどもは俺に電話を掛けて、くだらない事ばかり話してくる、それが嫌なんだ
Niggas on their songs talkin' shit, I don't like that
彼奴らの曲は嘘だらけさ、いけ好かないよな
Niggas hit my phone, what they on? I don't like that
俺に電話してくるが、何の用だ?俺に構わないでくれ
Devils inside homes all alone, bitches like that
家に住み着く悪魔は独りぼっちさ、ビッチどもはそれが良いらしい
Bitches call my phone, talkin' shit, I don't like that
ビッチどもは俺に電話を掛けて、くだらない事ばかり話してくる、それが嫌なんだ
Niggas on their songs talkin' shit, I don't like that
彼奴らの曲は嘘だらけさ、いけ好かないよな
Niggas hit my phone, what they on? I don't like that
俺に電話してくるが、何の用だ?俺に構わないでくれ
Devils inside homes all alone, bitches like that
家に住み着く悪魔は独りぼっちさ、ビッチどもはそれが良いらしい

Been gone so long
長い間、居なかったから
I’m back to stay
居座る為に舞い戻ったんだ
Bearing is lost
俺の居場所が失われているからな
Our liking is changed
俺達の嗜好を変えたよ
And when I'm gone (And when I'm gone)
俺が居なくなったら
You wish you stayed (You wish you stayed)
居座る事を望むよな
And when I'm gone (And when I'm gone)
俺が居なくなったら
You wish you stayed (You wish you stayed)
居座る事を望むよな
And when I'm gone (And when I'm gone)
俺が居なくなったら
You wish you stayed (You wish you stayed, oh, yeah, yeah)
居座る事を望むよな
And when I'm gone (And when I'm gone)
俺が居なくなったら
You wish you stayed (You wish you stayed)
居座る事を望むよな
And when I'm gone
俺が居なくなったら

Mm, mm
Mm

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?