【和訳&Lyrics】”Favorite Drug” Lil Peep & iLoveMakonnen

Oh
Oh, yeah

Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Want my love, like you don't want my love
俺の愛なんて、愛なんて必要じゃないみたい
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me, uh
雑に扱うんだ

You don't love Makonnen, you just love my cocaine
君は俺を愛してはくれないんだ、君が好きなのは俺のコカインさ
Wonder when I'm coming back with some more drugs, hey
もう少し多目の薬を持って戻るのはいつになるだろうか
What the fuck you doing? All the way where you at
何をしているんだ?君がいる所なら何処でも
Can I come wit' you? Can we hit your sack?
君と一緒に行っても良いか?君のベッドに二人で入っても良いか?
Oh shit, tear my heart into little pieces
俺の心はボロボロなんだ
Take a tab, you're tripping all wit' your nieces
金蔓扱いさ、君は自分の姪と一緒にトんでしまっているんだ
Ridin' in Caprices', havin' so much fun
Capricesに乗っている時は、楽しいんだ
You don't really give a fuck, you just staring at the sun
君は全く気にせずに、ただ太陽を見つめているんだ

Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Want my love, like you don't want my love
俺の愛なんて、愛なんて必要じゃないみたい
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me
雑に扱うんだ

My baby using me, she ain't thinking 'bout my love
俺を利用するのに、俺の愛には気にさえもしてくれないんだ
She abusing me over all the shit I've done
俺がやってきた事全てに文句を言うんだ
Why you tryna make me hurt for?
どうして俺を傷付けようとするんだ?
Why you tryna make it worse for us?
どうして俺達の仲を引き裂こうとするんだ?
I'm just tryna make it work for us, yeah
俺は俺達の関係が上手くいくように努力しているんだ
I don't wanna make it hurt more, fuck
これ以上悪化させたくはないから
Baby, did I make it hurt more? Fuck
俺が何かやったか?

Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Want my love, like you don't want my love
Want my love, like you don't want my love
俺の愛なんて、愛なんて必要じゃないみたい
Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ

Baby, you're using me like I'm your favorite drug, yeah
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Steady abusing me like you don't want my love, yeah
俺の愛なんて要らないみたいに、雑に扱うんだ
Baby, you're using me like I'm your favorite drug
君は好きな薬をやる様に、俺を利用しているんだ
Like I'm your favorite drug
まるで君の好きな薬の様にさ
Like you don't want my love, uh
まるで俺の愛なんて要らないみたいにさ
Alright

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?