【和訳&Lyrics】”Lose My Mind” Lil Peep & Meeting By Chance

I can get through this
I can get through this
I can get through this
I can get through this
これぐらいの事なら俺には乗り越えれるさ

I'm 'bout to give her everything she ever wanted and more
彼女に全てをあげるんだ、欲しがっていた以上に
What I deliver is something that can't be bought at the store
俺が与えるものは、店で買えやしないさ
I'm tryna bring you with me, baby, while I'm finding myself
自分探しに、君を連れて行こうとするんだ
That feeling when you kiss me tells me I don't need no one else
君と口付けを交わす時、他の誰も必要としなくなるんだ
I had to lose my mind a couple times to find out it’s you
自分の想いを失う必要があったんだ、二人の時間を見つける為に、君とのさ
I had to run around the whole world just to be here, it's true
世界中を走り回らなきゃ駄目だったんだ、此処に居る為に、本当さ
These other women don't got nothing on the way that she moves
他の女じゃ駄目さ、彼女の動きじゃ話にならないから
Let's pick up right where we left off last night inside of my room
昨夜、俺の部屋での話の続きをしようよ

When the time come, I'll be right here
時が来れば、此処に居るよ
Sippin' liquor with a grin on my face for you
君の為に、笑顔で酒を注ぎながら
I got nothing left to keep me awake
俺には目を覚ましてくれるものが何も無いんだ
I don't got no better thing to do but sit here and wait for you
良くなる様にすべき事なんて分からないけど、此処に座って、君を待っているんだ
For you
For you
For you
君の事を

I can get through this (For you)
I can get through this (For you)
I can get through this (For you)
I can get through this
これぐらいの事なら俺には乗り越えれるさ、君の為に

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?