【和訳&Lyrics】”green eyed beast (demo)” Powfu

Media is spreading lies, never know it's true
メディアは嘘を広めて、真実なんて何一つ無いんだ
Blocked for the 100th time, tell me something new
ブロックしたのは、これで100回目さ、僕に何か新たな事を教えてくれよ
Sick of the pain and meds
苦痛と薬にはもううんざりなんだ
Addicted to lying in bed
ベッドで眠りたいんだ
Yuh, pull me closer
僕をモノにしてみなよ
Poison in your cup, baby, pour it in my mouth
君のコップにある毒を、僕の口に注いでくれよ
Room is getting colder, let's go find another couch
部屋が寒くなっていくよ、もう一つのソファーを探しに行こう
I said it's danger to love, so I'm dangerous
愛する事は危険だと僕は言ったんだ、僕は危ない男さ

Green-eyed girl with the eyes of a beast
碧の瞳の女の子は、生きた眼を持っているんだ
Came from the same place
同じ場所から来たんだ
That all of my dreams are
僕の夢の全てさ
Leaving blood chills with the buttom of her feet
彼女の足の裏をマッサージするんだ
Soon it's gonna end, I'll be dying by my sweetheart
直ぐに終わりを迎えるんだ、僕は愛しい人の側で死んでいくんだ

Green-eyed girl with the eyes of a beast
碧の瞳の女の子は、生きた眼を持っているんだ
Hard for me to trust when I hear the dogs barking
僕にとって信じ難い事なんだよ、犬が吠えだすとさ
Once I turn my back I know that she gonna feast
一度後ろを振り返ると、彼女は楽しんでいるだろう
Watch our love dying in the eyes of my darling
僕が愛する人の目に映る僕らの愛は死んでいくんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?