見出し画像

Mindset Revolution

Hello, everyone. 

I’m Hitomi Aoki,  the apprentice Sokupera-English coach, Fractal Psycological counselor, the manager of an English school.

I’d like to introduce a book influenced me a lot to you. It’s Mindset Revolution, Jibun-Kakumi.

画像1


This is written by Mau Isshiki, the founder of Fractal Psycology and published in 2014. 

She started writing and shooting videos about this book recently. 

To tell the truth, I was trying to write and shoot videos about this book too, because I’ve read it many times and achieved several things thanks to this book.  

If you really follow and act as it says, your dreams will come true soon.

Though I’d like to  show you her videos, I could’nt copy and paste it on this page (^_^;)I’ll try next time and write or shoot videos from my perspective!

See you soon.


皆さん、こんにちは。

青木ひとみです。速ペラ英語認定コーチ見習いで、フラクタル心理カウンセラー、英語教室運営をしています。

今日は一色真宇先生の書かれた「自分革命」という本をご紹介します。

私はこの本のおかげで様々なことを達成しました。最近、一色先生のブログでこの本の解説が始まったのですが、ちょうど私もYoutubeでこの本の紹介をしたいと考えていました。のろのろしていたら一色先生自らが解説動画UPされ始めていました。スピードが速いです💕

少しずつ私の目線からも紹介していけたらと思っています!













この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?