私の人生の3つの目的

I have three main aims of my life.

First of all, I want to maintain my health and keep exercising in order to enjoy my healthy daily life.

Without good health, I cannot get energy to work well and try to achieve my goals.

Therefore, my good condition is the foundation of all of my life.

Secondly, I want to create good relationships with my precious people.

Without these relationships, I feel empty even if I live or work.

Finally, I want to get a rewarding job which matches my personal values.

These three elements are sources of my happiness.

私には人生の3つの目的があります。
まず、私は健康を維持して、運動を続けて、健康的な毎日の生活を楽しみたいです。良い体調無しでは、よく働き、目標にチャレンジする気力が無くなります。従って、良い体調は、私の人生の全ての基礎になります。
次に、私は、大切な人との良い関係を作りたいと思います。この関係無しでは、生きていても、働いていても虚しく感じます。
最後に、自分の価値観に合う、やりがいのある仕事がしたいです。
これら3つの要素が、私の幸せの源になります。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?