見出し画像

『物思恋』描き直し。

2017年1月16日

今回は『物思恋』の描き直しです。以前に描いたものは、今と明らかにスタイルが違うので描き直しました。

This time it is redrawing "Mono omoi no koi". I drew back what I drew earlier, since the style is obviously different from now.

ただし、もの思いの表情に苦戦しました。感情が出すぎると、普遍性から遠ざかる気がするので。

However, I struggled with the expression of my thoughts. Because I feel like moving away from universality when my emotions get out too much.

『深く忍恋』だけ、一部手直ししましたが、
これで『歌撰恋之部』の5作を描きました。次は何を描こうかな。

Only "Fukaku shinobu koi" has been partially reworked,
I've drawn 5 works of "kasen koi no Bu". I wonder what I will draw next.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?