【和訳】Message in a bottle/taylorswift(REDtaylor’s ver)


I know that you like me
私の事が好き?
And it's kinda frightenin'
怖いの
Standing here waitin', waitin'
ここに立って待っている事が
And I became hypnotized
私はあなたのそばかすと
By freckles and bright eyes
輝く目に魅了された
Tongue tied
呆れるくらいに綺麗

But now
でも今は
You're so far away and I'm down
あなたは遠くにいて、私は寂しい気持ち
Feelin' like a face in the crowd
人混みに埋もれたような
I'm reachin' for you, terrified
だから恐れながらもあなたに手を伸ばすの

'Cause you could be the one that I love
あなたは私の愛する存在になるかもしれない
I could be the one that you dream of
あなたが夢見る憧れの人に私はなれるかもしれない
Message in a bottle is all I can do
でも今は、瓶に伝言を詰めて海に流す事だけ
Standin' here hopin' it gets to you
ここに立ってあなたがそれを読んでくれる事を願うのみ
You could be the one that I keep, and I
私の唯一の人になれたかもしれない
Can be the reason you can't sleep at night
あなたが夜眠れぬ位に悩ませる存在になれたかもしれない
Message in a bottle is all I can do
でも今は、瓶に伝言を詰めて海に流すだけ
Standin' here hopin' it gets to you
あなたがそれを読んでくれますように

Thesedays I'm restless
ここの所、忙しい私
Work days are endless
毎日終わりの無いくらいに働いて
Look how you made me, made me
こんな事になってるのはあなたが理由
But time moves faster
でも流れるように時間は過ぎて
Replaying your laughter
あなたの笑い声や
Disaster
喧嘩が繰り返される

But now
でも今は
You're so far away and I'm down
あなたが遠くにいて、寂しい気持ちなの
Feelin' like a face in the crowd
人混みに埋もれたような
I'm reachin' for you, terrified
恐れながらもあなたに近付こうとしてるんだけど……
 

'Cause you could be the one that I love
あなたは私の愛する存在になるかもしれない
I could be the one that you dream of
あなたが夢見る憧れの人に私はなれるかもしれない
Message in a bottle is all I can do
でも今は、瓶に伝言を詰めて海に流す事だけ
Standin' here hopin' it gets to you
ここに立ってあなたがそれを読んでくれる事を願うのみ
You could be the one that I keep, and I
私の唯一の人になれたかもしれない
Can be the reason you can't sleep at night
あなたが夜眠れぬ位に悩ませる存在になれたかもしれない
Message in a bottle is all I can do
でも今は、瓶に伝言を詰めて海に流すだけ
Standin' here hopin' it gets to you
あなたがそれを読んでくれますように


How is it in London?
ロンドンでは上手くやってる?
Where are you while I'm wondering
今どこで何をしているの?
If I'll ever see you again?
次はいつ会えるのか考えていた時に……


You could be the one that I love
あなたは私の愛する人になれて、
And now I'm standing here hopin' it gets to you
そして、わたしが流した伝言を読むの


'Cause you could be the one that I love
あなたは私の愛する存在になるかもしれない
I could be the one that you dream of
あなたが夢見る憧れの人に私はなれるかもしれない
Message in a bottle is all I can do
でも今は、瓶に伝言を詰めて海に流す事だけ
Standin' here hopin' it gets to you
ここに立ってあなたがそれを読んでくれる事を願うのみ
You could be the one that I keep, and I
私の唯一の人になれたかもしれない
Can be the reason you can't sleep at night
あなたが夜眠れぬ位に悩ませる存在になれたかもしれない
Message in a bottle is all I can do
でも今は、瓶に伝言を詰めて海に流すだけ
Standin' here hopin' it gets to you
あなたがそれを読んでくれますように

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?