【和訳】Karma/taylorswift(midnights)


You're talkin’ shit,for the hell of it
根拠のない間違った事ばかり話して

Addicted to betrayal, but you’re relevant
裏切りに裏切りを重ねるのはあなたらしい

You’re terrified to look down
下を見るのが怖いよね?

‘Cause if you dare, you’ll see the glare
なぜならそこに登る途中で消してきた人間が
Of everyone you burned just to get there
あなたをじっと見つめてくるから
It’s coming back around
いつか自分のした事が返ってくる

And I keep my side of the street clean
だから私は正しい事をするの

You wouldn’t know what I mean
私の言ってる意味が分からないでしょ?


‘Cause karma is my boyfriend,
私のカルマは愛する人、
karma is a god
崇拝する事、

Karma is the breeze in my hair on the weekend
カルマは週末に私の髪をなびかせる風、

Karma's a relaxing thought
カルマはとても心地良い事、

Aren't you envious that for you it's not?
あなたには無いものだから羨ましいでしょ?

Sweet like honey,
はちみつのように甘い、
karma is a cat
私のカルマはネコちゃん、

Purring in my lap 'cause it loves me
膝の上で懐いて私を好きでいてくれる

Flexing like a goddamn acrobat
柔軟に形を変えるような

Me and karma vibe like that
私がカルマを感じるのはこんな事

Spidеr-boy,
偽物のくせに
king of thieves
泥棒のあなた

Weavе your little webs of opacity
小さい小さい不誠実で出来た蜘蛛の巣に住んでいる

My pennies made,your crown
私のお金であなたは地位を手に入れた

Trick me once,
一度騙しては

trick me twice
もう一度騙す

Don’t you know that cash ain’t the only price?
お金は数字だけじゃない事を知ってる?

It’s coming back around
いつかはやってきたことが自分に返ってくる

And I keep my side of the street clean
でも私は自分の辿る道は清くしておく

You wouldn’t know what I mean
あなたわたしのいってる事の意味が分からないでしょ?


‘Cause karma is my boyfriend,
私のカルマは愛する人
karma is a god
崇拝する事

Karma is the breeze in my hair on the weekend
カルマは週末に私の髪をなびかせる風

Karma's a relaxing thought
とても心地良い事

Aren't you envious that for you it's not?
あなたには無いものだから羨ましいでしょ?

Sweet like honey,
はちみつのように甘い

karma is a cat
私のカルマはネコちゃん

Purring in my lap 'cause it loves me
膝の上で懐いて私を好きでいてくれる

Flexing like a goddamn acrobat
柔軟に形を変えるような

Me and karma vibe like that
私とカルマはこんな感じ


Ask me what I learned from all those years
この数年、私が何を学んだと思う?

Ask me what I earned from all those tears
沢山泣いてきた、そこから私は何を学んだと思う?

Ask me why so many fade, but I'm still here
私は何度も姿を消してきた、でも結局ここに戻る事が出来るのがのよ



‘Cause karma is the thunder
カルマは雷

rattling your ground
あなたの近くに打撃を与える強さを持つ

Karma’s on your scent like a bounty hunter
カルマは賞金稼ぎの様にあなたを追い詰める

Karma’s gonna track you down
そして見つけたら

Step by step, from town to town
街から街へ移動して逃さない

Sweet like justice, karma is a queen
カルマは正義を兼ね備える可愛い女王

Karma takes all my friends to the summit
カルマは私の友達を全員成功させる

Karma is the guy on the screen
そしてスクリーンに映る私の愛する人がカルマ

Comin’ straight home to me
彼は寄り道せずにお家に帰ってきてくれる

‘Cause karma is my boyfriend,
私のカルマは愛する人

karma is a god
崇拝する事

Karma is the breeze in my hair on the weekend
カルマは週末に私の髪をなびかせる風

Karma's a relaxing thought
とても心地良い事

Aren't you envious that for you it's not?
あなたには無いものだから羨ましいでしょ?

Sweet like honey,
はちみつのように甘い

karma is a cat
私のカルマはネコちゃん

Purring in my lap 'cause it loves me
膝の上で懐いて私を好きでいてくれる

Flexing like a goddamn acrobat
柔軟に形を変えるような

Me and karma vibe like that
私とカルマはこんな感じなの

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?