見出し画像

March29

I had dinner in Fukuyama with my friend.
Here is fashionable French restaurant.
Wine, Pokes take, Gnocchi, Ahijo,,,,
All servings were so delicious.
I felt like in the heaven.
Also, I enjoyed talking with my friend.
We shared some anxiety about our new life from April.
I thought everybody have worries.
She has sweet and kind heart.
After all, we have similar character.
So, we can always have sympathy.  

今日は福山で卒業祝いのご飯会をした。
福山に住んでいる友達が探してくれたお店でとにかくおしゃれなレストランだった。
ニョッキやアヒージョや肉厚のステーキをスパークリングワインと一緒に楽しんで一気に大人になった気分だった😊
全てのお料理が本当においしくて夢の中にいるように感じて幸せだった。
そして、友達とのおしゃべりも楽しかった。
特に4月からの社会人生活の不安を共有した。
お互いが同じような不安を持っていて自分だけじゃないんだなと思えた。
彼女は大学の4年生になってから特に仲良くなった。
とても優しくて少し天然で一緒にいてずっと笑っていられる。
そしてなんといっても性格がとても似ている。
だからこそ、共感する部分が多くて話が弾むんだろうな。
社会人になっても定期的に会いたい数少ない私のお友達。







この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?