March30

I went to the shopping mall.
I bought some items for my new life.
After that, I was browsing some shops.
Even window shopping, I'm excited.
And I found something what I want.
When I can make much money by myself,
I'm going to buy those things.
So, I have to work hard for that.
By the way, I have only 3days left until April 3th.
I’m excited and terrified at the same time.
I have mixed feelings….
But, I just do it ‼

今日は入社前の準備物の買い出しへ行った。
買い物が終わった後、いろいろなお店を見て回った。
かわいい服だったり、靴だったり、バッグだったり、、
買わなくても見て回るだけで楽しい。
だけど、やっぱりほしいものも見つかる。
だから、十分なお金を稼げるようになったら、絶対買おうと思う。
そして、入社まで残り3日ということが未だに信じられない。
わくわくしている時もあれば、不安でいっぱいになるときもある。
「人間関係は上手くいくかな、仕事をちゃんと覚えられるかな、、、」と今不安になってもしょうがないことばかり考えてしまう。
そういう時こそ、最近は天気もいいし、散歩をして気分転換しないといけないなぁ。






この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?