Steal The Show/Lauv

Started out on a one-way train
一方通行の電車に乗り出したんだ

Always knew where I was gonna go next
次の行き先はいつもわかっていた

Didn't know until I saw your face
君の顔を見るときまでは知らなかった

I was missin' out on every moment
全ての瞬間を見逃してしまった僕

You'll be one and, baby, I'll be two
君が一人目になって、ベイビー僕が二人目になるよ

Would you mind it if I said I'm into you?
君に夢中だって言ってもいい?

(I'm into you)
君に夢中なんだ

So if it's real
これが現実なら

Then, darlin', let me know
ならダーリン、教えてよ

I wouldn't mind
僕は嫌じゃないよ

If you steal the show
君が視線を独り占めしても

You and I, we go together
君と僕、一緒に行こう

You're the sky, I'll be the weather
君が空で、僕は天候になるんだ

A pretty thing, the sun and rain, who knew?
可愛いものが太陽と雨だって分かる人いるのかな?

Oh, yeah

Summer night, perfect occasion
夏の夜って完璧な機会だね

Where am I? You know I'll be waitin' for you
僕はどこ?君を待っているんだ

Oh, for you
君のためだよ

So if it's real
これがもし本物なら

Then, darlin', let me know
ダーリン教えてくれる?

I wouldn't mind
嫌じゃないんだ

If you steal the show
君に視線を盗まれても

So if it's real
これがもし本物なら

Then, darlin', let me know
それならダーリン、僕に教えて

I wouldn't mind
気にしないから

If you steal the show
君に視線を盗まれたってね

You shine, you shine
君は輝いてる

Like forever lasts forever
ずっとずっと続いていくように

You shine, you shine
君は光り輝いているよ

And steal the show
そして視線を奪うんだ

So if it's real
もしこれが現実なら

Then, darlin', let me know
それならダーリン、教えてくれる?

I wouldn't mind
全然嫌じゃないんだ

If you steal the show
君に視線を盗まれても

(Started out on a one-way train)
一方通行の電車に乗った

(Always knew where I was gonna go next)
いつも次の行き先を知っていた

So if it's real
これが現実なら

(Didn't know until I saw your face)
君の顔を見るまで知らなかった

Then, darlin', let me know
じゃあダーリン、教えてくれ

(I was missin' out on every moment)
全ての瞬間を見逃してしまった

(You'll be one and, baby, I'll be two)
君が一人目、ベイビー、僕が二人目になるよ

(Would you mind it if I said I'm into you?)
君に惚れたって言ったら嫌だ?

I wouldn't mind
僕は嫌じゃないよ

If you steal the show
視線を盗んでくれるなら

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?