UWU/Chevy

I'm startin to feel some sort of way
私最近何か感じ始めてるの

You give me goosebumps everyday
あなたが私をときめかしてる

And when you look at me and smile
私を見て笑顔を見せるでしょ

I wanna say
言いたい

I-I think you're okay
私たち案外悪くないと思ってるでしょって

Your stupid face makes me insane
あなたのその表情のせいでおかしくなる

My heart feels like it's trapped up in cellophane
私のこころはセロハンテープで巻かれてるみたい

And everytime I try to unwrap the pain
いつもその痛みを剥がそうとしてるのに

I-I feel so ashamed
ほんとに恥ずかしいわ

Oh, but you don't know how I feel, mmhm
私の気持ちなんて知りもしないでしょ

It's like everyday I'm runnin uphill
毎日登り坂を走ってる感覚なの

Why can't I just spit it out and tell you right now
なんで自分の気持ちをすぐ伝えられないんだろう

That you're the one I want out loud?
あなただけだって大きな声で言いたいのに

I guess I'll stop here
ここで諦めちゃうかも

And not hint at all
手がかりが掴めないの

That you're one I've fallen for
あなたに夢中だけど

But if you ever think of me as anything more
それでも私の事を考えてくれるなら

I-I'll be here at your call
あなたの言う通りにそばにいるわ



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?